دانلود کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت با صدای مهرداد اسکویی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت اثر دیپاک چوپرا

دانلود و خرید کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

نویسنده:دیپاک چوپرا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

کتاب هفت قانون معنوی موفقیت نوشته دیپاک چوپرا است که با ترجمه گیتی خوشدل منتشر شده است. او در این کتاب هفت اصل مهم و کاربردی در مورد داشتن یک زندگی شاد و هدفمند را توضیح می‌دهد.

درباره کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

 هفت قانون معرفی شده در این کتاب آنقدر ساده و قابل درک هستند که می‌توانید در تمام دوران زندگی خود و در هر شرایطی از آن استفاده کنید. 

هنگامی که نگرش معنوی به موفقیت، در زندگی روزمره نفوذ کند، انسان می‌تواند تقدس ذاتی خود را بشناسد. بدین ترتیب، موفقیت، شادی، و رفاه، به طور طبیعی در زندگی جاری می‌شوند. هر فردی، یک هدیه ویژه برای جهان دارد. هنگامی که استعدادهای منحصربه‌فرد، نیازهای منحصربه‌فرد انسان را برآورده می‌سازند، شکوفایی و پیشرفت به طور طبیعی حاصل می‌شود.

با شنیدن این کتاب شما اندکی از پیچیدگی‌های ساختگی زندگی مدرن فاصله می‌گیرید و می‌توانید مدتی را به آرامش بگذرانید. آنچه در این کتاب می‌شنوید را به ذهن بسپارید و در هر فعالیتی که در طول روز دارید به کار بگیرید تا موفقیت واقعی را ببینید.

شنیدن کتاب هفت قانون معنوی موفقیت رابه چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت، خودیاری و رشد فردی.

درباره دیباک چوپرا

دیپاک چوپرا نویسنده و پزشک هندی–آمریکایی است. او به دلیل دفاع و ترویج طب جایگزین (طب مکمل)، در میان مردم کشورهای جهان به شهرت زیادی رسیده است. چوپرا طی سال‌ها فعالیتش توانست در رشته پزشکی به موفقیت‌های زیادی برسد. بعد این رشته را رها کرد و با تاسیس مرکزی به نام چوپرا، که در زمینه طب بدن و روان است، فعالیت خود را ادامه داد. در حال حاضر هم با انتشار کتاب‌های مختلفی از جمله هفت قانون معنوی موفقیت، توانست بر محبوبیت خود بیفزاید.


نظرات کاربران

نعمت اله رنجبر
۱۳۹۹/۰۷/۰۹

سلام دوستان این کتاب صوتی دقیقا همون کتاب اصلیه بدون کم و کاست واقعا کتاب قوی و کاربردی زندگی خواننده را از نظر نوع نگاه به دنیا و زندگی و حتی خود درون تغییر میدهد فقط همین ۷ قانون کافیه

- بیشتر
نرگس
۱۴۰۰/۰۷/۱۱

ترجمه عالی، محتوای عالی و خوانش حرفه ای و عالی

m.q
۱۴۰۰/۰۵/۰۶

برای من خیلی مفید بود و از مطالعه اش لذت بردم

Araz Denizli
۱۴۰۲/۰۵/۰۲

صدای گوینده گوش خراش است اصلا آرامش نمی دهد انگاری داره املا میگوید .

زمان

۲ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۱۲۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۱۲۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان