دانلود کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب‌زاده بی‌همتا با صدای علیرضا ناصحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب‌زاده بی‌همتا اثر جان اچ.واتسون

دانلود و خرید کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب‌زاده بی‌همتا

امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب‌زاده بی‌همتا

کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب‌زاده بی‌همتا اثرجان.اچ واتسون، ماجراهای کارآگاهی به نام شرلوک هولمز و دستیارش دکتر واتسون است که در ماموریت‌های مختلفی شرکت می‌کنند و اتفاقاتی باورنکردنی برایشان رخ می‌دهد. 

نسخه‌ی صوتی کتاب شرلوک هولمز و نجیب‌زاده بی‌همتا را با ترجمه‌ی فریدالدین سلیمانی و صدای علیرضا ناصحی بشنوید و با کارآگاه به حل معماهای عجیب مشغول شوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب‌زاده بی‌همتا

سال ۱۹۱۶ است. و جنگ جهانی دوم هنوز تمام نشده است. شرلوک هولمز کارآگاه مشهور تصمیم گرفته خودش را بازنشسته کند و ماموریت‌های جدیدی قبول نکند. اما همکارش، دکتر واتسون با خبرهای تازه‌ای نزد او می‌رود. آن‌ها نامه‌ای از وزارت خارجه‌ی انگلستان دریافت می‌کنند که برای آن‌ها ماموریتی در آفریقا تدارک دیده است. خطری بزرگ بریتانیا را تهدید می‌کند و امید می‌رود که شرلوک هولمز بتواند از این فاجعه‌ی وحشتناک جلوگیری کند. 

در آفریقا شرلوک هولمز با نجیب‌زاده‌ای آشنا می‌شود که به او لقب تارزان داده‌اند. آیا شرلوک می‌تواند موافقت و کمک تارزان را به دست بیاورد تا ماموریتش را به پایان برساند؟ جان.اچ. واتسون در کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب‌زاده بی‌همتا پاسخ این سوال را می‌دهد.

کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب‌زاده بی‌همتا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دوست‌داران داستان‌های پلیسی و معمایی و علاقه‌مندان به ماجراهای شرلوک هولمز از شنیدن کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب‌زاده بی‌همتا لذت می‌برند. 

نظرات کاربران

sara
۱۴۰۱/۱۰/۱۸

صدای آقای ناصحی ، کاملا مناسب برای کتاب صوتی هست و خیلی صدای قشنگی دارن.

Hasti
۱۴۰۱/۰۱/۲۴

کتاب خیلی چرتی بود داستان مسخره و آبکی متن بی سروته گویندگی هم خوب نبود خیلی وقتا قاطی میکردم کی داره حرف میزنه صرفا بخاطر علاقم به شرلوک گوش کردم و وقتم تلف شد

soheill
۱۳۹۹/۱۲/۱۵

داستان که اصلا جذابیت نداره گویندگی که افتضاح تجربه خیلی بدی بود با این که به زور نصف کتاب و رد کرده بودم ولی نتونستم تا اخر ادامه بدم بس که مضخرف بود

زمان

۲ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱۶۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱۶۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان