دانلود کتاب صوتی هر جا روید مقصد همانجاست با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هر جا روید مقصد همانجاست اثر جان کابات‌زین

دانلود و خرید کتاب صوتی هر جا روید مقصد همانجاست

معرفی کتاب صوتی هر جا روید مقصد همانجاست

کتاب هرجا روید مقصد همانجاست اثر جان کابات زین کتابی درباره راه‌های موفقیت، تمرکز، توجه و رشد فردی است.

 درباره کتاب صوتی هر جا روید مقصد همانجاست

 جان کابات زین عقیده دارد هر جا که بروید مقصد همان‌جاست. هر چه که انجام دهید، همان چیزی بوده که نهایتاً باید انجام می‌دادید. به هرچه که هم‌اکنون فکر می‌کنید، همان چیزی است که در ذهنتان بوده. هرچه تا کنون برایتان رخ داده، دیگر رخ داده است. مسئله مهم این است که چطور می‌خواهید با آن برخورد کنید؟ به عبارت دیگر «حالا چه کار باید کرد؟»

خوشتان بیاید یا نه، این لحظه همان چیزی است که باید واقعاً رویش کار کنیم. با این حال همه ما خیلی راحت طوری زندگی می‌کنیم که انگار برای لحظه‌ای فراموش می‌کنیم که اینجا هستیم، همان‌جا که پیش از این بوده‌ایم، و در وضعیتی هستیم که در آن قرار داریم. در هر لحظه خود را در دو راهی اینجا و اکنون گرفتار می‌بینیم. اما زمانی که ابرهای فراموشی بر فراز آنجا که هم‌اکنون حضور داریم می‌آید، در همان لحظه گم می‌شویم. «حالا چه کار باید کرد؟» به مشکلی واقعی تبدیل می‌شود.

 جان کابات زین در این کتاب صوتی به شما می‌گوید در چنین مواقعی چه کار باید بکنید. کافی است کتاب جالب او را گوش کنید. او در این کتاب شما را به ماهیت توجه کامل داشتن رهنمون می‌شود و به شما اموزش می‌دهد که چگونه در هر کاری و طور کلی بر بودن خود در این جهان هستی تمرکز و توجه کامل داشته باشید. 

بخش اول، به منطق و شرایط اجرا تمرین فردی، توجه کامل یا عمیق‌تر کردن آن می‌پردازد. این بخش خواننده را به چالش وا می‌دارد تا با وارد کردن توجه کامل به زندگی خود به روش های مختلف تجربه بیاندوزد. بخش دوم، برخی جنبه‌های اصلی روش رسمی مراقبه را بررسی می‌کند. روش رسمی عبارت است از دوره‌های زمانی خاص که ما به طور هدفدار دیگر فعالیت‌ها را متوقف می‌کنیم و به روش‌هایی خاص به پرورش توجه کامل و تمرکز می‌پردازیم. 

بخش سوم نیز گستره‌ای از کاربرد‌ها و جنبه‌های فکری مختلف در توجه کامل را بررسی می‌کند. 

 شنیدن کتاب هر جا روید مقصد همانجاست را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی را به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۲۲۴۹۷۶۹
۱۴۰۱/۰۷/۰۶

بنظر من نیاز هست تا کتاب های دکتر کابات زین همگی هم به کتاب صوتی تبدیل بشن. با این کیفیت ترجمه و همین گویندگی دلنشنین، خیلی از مردم رو میشه با توجه آگاهی آشنا کرد. تشکر از این کتاب ارزشمند

- بیشتر
کتابگردون
۱۴۰۰/۰۲/۲۰

در مورد کیفیت کتاب باید بگم که به نظرم خوانش کتاب خوب بود خیلی آروم و با آرامش خونده میشد و به موضوع اصلی کتاب برای راهبردهای کاهش استرس میومد.

mahsa
۱۴۰۰/۰۵/۰۳

موضوع کتاب خیلی خوب بود،لحن گوینده ی کتاب بسیار عالی بود.

کاربر 4379615
۱۴۰۲/۱۱/۰۳

عالی بود واقعا

کاربر 2188041
۱۴۰۲/۱۰/۱۵

عالی بود

زمان

۳ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۲۱۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۲۱۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان