دانلود کتاب صوتی ابرها با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ابرها اثر آریستو فانیس

دانلود و خرید کتاب صوتی ابرها

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ابرها

کتاب صوتی ابرها نمایشنامه‌ای از آریستوفانیس است که با ترجمه‌ی رضا شیرمرز و گویندگی جمعی از گویندگان منتشر شده است.

ابرها از مجموعه کمدی‌های آریستوفانیس است. نمایشنامه‌های آریستوفانیس از نوع کمدی‌هایی است که انسان و جوامع انسانی را هدف قرار می‌دهد و او را به چالش می‌کند. کمدی‌ای که انسان و معایبش در مرگز آن قرار دارد.

در نمایشنامه ابرها دو شهروند اهل آتن را می‌بینیم که با تمام وجود تلاش می‌کنند زندگی و خودشان را تغییر دهند. آن دو به یاری پرندگان و در برابر آتن، شهری را بر فراز ابرها بنا می‌سازند تا از قوانین دست و پاگیر آتن و دادگاه‌های ظالمانه و خدایان بی‌رحم آتن خلاص شوند.

آریستوفانیس علاوه بر حضور سیاسی از جنبه‌ی علمی و فلسفی هم غافل نبوده است و با نمایشنامه‌ی ابرها سوفسطائیان، به خصوص سکراتیس، را به باد انتقاد گرفت. سوفسطائیان گروه در قدرتی در یونان باستان بودند که همه چیز را زیر سوال می‌بردند و هرجا که می‌توانستند با خشونت و قدرت برخورد می‌کردند. مرگ سقراط نتیجه‌ی یکی از این بی‌رحمی‌ها است.

شنیدن کتاب ابرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به نمایشنامه‌های یونان باستان پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

علی دائمی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳

۱. درک بعضی سخنان همسرایان و سرآهنگان برام سخت بود و مثل همهٔ آثار کلاسیک یونان، تعدد اسامی خدایان و اسطوره‌ها اذیت‌کننده‌ست. ۲. با این حال مضمون نمایشنامه و اندیشهٔ جاری در اون برام جالب و جذاب بود: اگر از علم

- بیشتر
سعادت فر
۱۴۰۱/۰۹/۰۲

این نمایشنامه یکی از علت هایی است که منجر به اعدام سقراط شد. در مقایسه با نمایش نامه های تراژدی هم عصرش درجه پایین آری دارد. البته اکثر کمدی ها این‌گونه است. قسمتی از نمایشنامه که با مخاطب و داور صحبت میکند

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۸۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۸۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان