دانلود کتاب صوتی اثربخشی آموزش با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثربخشی آموزش اثر جف تویستر

دانلود و خرید کتاب صوتی اثربخشی آموزش

نویسنده:جف تویستر
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی اثربخشی آموزش

کتاب صوتی اثربخشی آموزش نوشته جف تویستر است. این کتاب به بهبود یادگیری و عملکرد می‌پردازد. شما می‌توانید نرخ بازگشت سرمایه در یادگیری را مشخص کنید. روش ارزیابی اینکه آیا اهداف آموزشی در سازمان شما محقق می شوند یا خیر را بیاموزید. در این کتاب، جف تویستر چندین مدل محبوب برای تعیین اثربخشی کلاس ها و دوره های آموزشی را بررسی می‌کند و چهارچوب کاری مناسب برای اعمال این مدل ها در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره کتاب اثربخشی آموزش

این کتاب به  ایجاد استراتژی ارزیابی، جمع آوری داده های سنجشی، و ارائه توصیه های مناسب برای بهبود دوره های آموزشی می‌پردازد. در این کتاب مدل کرک پاتریک، روش نرخ بازگشت سرمایه فیلیپس و روش بررسی موردی موفقیت برینکرهاف و همچنین روش های جایگزین مانند تحلیل پیشگویانه کاملاً مورد بحث قرار می‌گیرند.

با استفاده از این ابزارها اطلاعات لازم برای اعتباربخشی به استراتژی آموزشی فعلی تان را به دست می آورید. همچنین می توانید پیشنهادات مبتنی بر داده در جهت پیشرفت دوره ارائه کنید که متناسب با نحوه ی یادگیری واقعی شرکت کنندگان در کلاس مطرح می شوند.

برنامه های ارزیابی، گزارشات، چک لیست ها و کاربرگ های نمونه ای که می توانید جهت ارزیابی برنامه توسعه کارکنان خود از آنها استفاده کنید، در فایل های تمرینات این دوره گنجانده شده‌اند.

شنیدن کتاب اثربخشی آموزش را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که با می‌خواهند بهره‌وری خود در کار را بالا ببرند پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۹ دقیقه

حجم

۵۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۹ دقیقه

حجم

۵۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان