دانلود کتاب صوتی ریش ‌آبی با صدای نسرین رضایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ریش ‌آبی اثر آنجلا کارتر

دانلود و خرید کتاب صوتی ریش ‌آبی

نویسنده:آنجلا کارتر
امتیاز:
۲.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ریش ‌آبی

کتاب صوتی ریش آبی دربردارنده ۷ داستان کوتاه از آنجلا کارتر، نویسنده انگلیسی است. این کتاب با ترجمه علی منصوری و صدای نسرین رضایی منتشر شده است.  داستان‌های این کتاب، بازگویی آزاد و نوگرایانه از داستان‌های پریان با طنزی بی‌پرده و زمینی و خیال‌پردازی‌های گوتیک است.

درباره کتاب ریش آبی

کتاب ریش آبی برنده جایزه یادواره جیمز تیت بلک در سال ۱۹۸۴ شده است. همچنین جایزه‌ی جان لایورین ریس را هم در ۱۹۶۸ دریافت کرد. این کتاب روایتی جذاب است از قصه‌هایی در فضای رئالیسم جادویی. آنجلا کارتر در لیست ۵۰ نویسنده‌ی برتر انگلستان قرار دارد و همه او را با نگاه فمنیستی‌اش می‌شناسند.

این نویسنده ۹ رمان و ۶ مجموعه داستان دارد.

شنیدن کتاب ریش ‌آبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ریش ‌آبی

«روزی روزگاری ملکه‌ی یک سرزمین، پسری چنان زشت و بدترکیب به دنیا آورده بود که حتی خود با دل مادرانه‌اش هم نمی‌توانست اصلا به او اخت بگیرد. اما قابله‌ای که در زایمان به او کمک کرده بود و یک پری بود بهش گفت که او قطعا دوستن داشتن فرزندش را خواهد آموخت، چرا وقتی که او بزرگ شود به فردی بسیار زیرک و جذاب تبدیل می‌گردد و بعد اضافه کرد که وقتی زمانش فرا برسد او خواهد توانست هوش ذاتی‌اش را با کسی که بیشتر از همه دوست دارد تقسیم کند.

این شد که ملکه از به دنیا آوردن چنین چیز بی‌ریختی اندکی تسلی یافت و به محض این که کودک به حرف زدن افتاد، چنان سخنان نغز و حکیمانه‌ای به زبان آورد و رفتاری چنان خردمندانه داشت که همه را مجذوب خود می‌کرد و محبوب همگان شده بود. فراموش کردم به شما بگویم که او با یک منگوله موی کوچک درست بالای سرش به دنیا آمده و لقب ریکی زلف منگوله‌ای را هم از همین جا گرفته بود. ریکی هم که نام خانوادگی‌اش بود.

هفت-هشت سال بعد بود که ملکه‌ی سرزمین همسایه دو دختر دوقلو به دنیا آورد. اولین دختری که به دنیا آمد به زیبایی آفتاب روز بود؛ ملکه آن‌قدر ذوق زده شده بود که پرستار ترسید نکند یک وقت عقلش را از دست بدهد. همان پری قابله‌ای که ریکیِ زلف منگوله‌ای را زایانده بود، برای زایمان این ملکه هم حاضر شده بود و برای فرونشاندن هیجانات و زیاده‌روی‌های ملکه گفت، افسوس که این پرنسس کوچولوی زیبا از ذره‌ای هوش و خرد برخوردار نیست و در بزرگسالی‌اش همان قدر که زیباست، احمق خواهد بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱۱۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱۱۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۱,۲۰۰
۲۱,۸۴۰
۳۰%
تومان