دانلود کتاب صوتی مدیریت تغییر با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی مدیریت تغییر

کتاب صوتی مدیریت تغییر کتابی از انتشارات هاروارد بیزنس ریویو با ترجمه رضا رامز است که راهکارهایی جهت ایجاد تغییرات مناسب در وضعیت‌های بحرانی می‌دهد. در این کتاب موضوعاتی مانند رهبری تغییر، رهبری بحران، رمزگشایی از تغییرات، مشکلات و چالش‌های مدیریت تغییر و.... بررسی شده و راهکارهای مناسبی برایشان ارائه شده‌است.

درباره کتاب مدیریت تغییر

در بسیاری از تحولات، سخت‌ترین نبرد مربوط به متقاعد کردن افراد مخصوص علت مشکلات است. اکثر مدیرعاملان تلاش می‌کنند تا با تأکید بر آمار و ارقام و نوید آینده بهتر، نیاز به تغییرات را مورد تأکید قرار بدهند، اما باید یادآور شویم که صرف اعلان آمار و ارقام نمی‌تواند منجر به تغییرات مورد نظر شود. مدیران خط ـ که یکی از بازیگران و تأثیرگذاران اصلی در رابطه با پیروزی یا شکست پروژه‌های متحولانه در شرکت‌ها به حساب می‌آیند ـ دیدگاهی انتزاعی و دور از دسترس نسبت به تغییرات دارند. کسانی که سرپرست واحدهای کاری موفق می‌باشند، بر این باورند که انتقادات و تغییرات شامل حال آن‌ها نمی‌شود و مشکل اصلی مربوط به مدیریت ارشد شرکت است. از سوی دیگر، مدیران واحدهای کاری ناموفق بر این باورند که در خطر اخراج هستند و این افراد به مراتب بیش‌تر به فکر یافتن شغلی دیگر هستند و کم‌تر به حل مشکلات و معضلات کنونی می‌اندیشند.

این کتاب سعی دارد راه درست تغییرات را آموزش دهد تا کسب و کار‌ها بدون ضرر در جهت مثبت تغییر کنند.

شنیدن کتاب مدیریت تغییر را به چه کسانی پشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در کسب و کارشان موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

Iran CNC
۱۴۰۰/۰۴/۲۷

در حین مطالعه کتاب صداهای که همزمان با سر تیترها و ... میکس شده باعث حواس پرتی میشود ایا کتاب بدون صدای زمینه موجود میباشد؟

زمان

۱۲ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۳۳۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۳۳۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان