دانلود کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری با صدای خلیل هدایتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری اثر ریچارد باخ

دانلود و خرید کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری

نویسنده:ریچارد باخ
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری

کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری، نوشته ریچارد باخ، یک اثر ساده و شنیدنی است که در آن، پند و اندرزهایی برای داشتن یک زندگی بهتر را می‌شنوید. نسخه صوتی کتاب راهنمای منجی‌گری با ترجمه‌ی غلامرضا لایقی و صدای خلیل هدایتی در اختیارتان قرار دارد. 

درباره‌ی کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری

کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری از کتاب یادداشت‌های مرد فرزانه برگرفته شده که مضمون اصلی آن راه و رسم زندگی است. ریچارد باخ همیشه سعی کرده تا در کتاب‌های خود به معنا و مفهوم زندگی بپردازد و به مخاطبان آثارش امید و انگیزه برای ادامه‌ی زندگی و رسیدن به اهداف و خواسته‌ها بدهد. او در تمام آثارش زیبایی‌ها و لحظات خاص زندگی را ستایش می‌کند و جملاتی پرمعنا، عمیق و جالب دارد که از زندگی حرف می‌زند. راهنمای منجی‌گری را بشنوید. ممکن است بسیاری از جملات آن را جذاب و راهبردی بدانید و بسیاری را بی‌اهمیت و نادرست. ممکن است یکی از آن‌ها را عمیقا با وجودتان حس کنید و دیگری را قبول نداشته باشید. اما در کنار یکدیگر قرار گرفتن همه‌شان مفهومی زیبا دارد. 

کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر آثار ریچارد باخ را خوانده و دوست‌ داشتید، کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری را گوش کنید. کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری برای کسانی که به دنبال کتابی ساده با مفاهیم عمیق عرفانی و فلسفی هستند نیز، جذاب است. 

درباره‌ی ریچارد باخ

ریچارد دیوید باخ، در ۲۳ ژوئن ۱۹۳۶ در ایلینوی آمریکا به دنیا آمد. او از نوادگان یوهان سباستین باخ، آهنگساز مشهور بود. ریچارد باخ از ازدواج اول خود صاحب شش فرزند شد. اما چون اعتقادی به ازدواج نداشت همه آن‌ها را رها کرد. بعدها یکی از فرزندانش کتابی نوشت. او در آن کتاب از رابطه‌اش با پدری که هرگز برایش شناخته نشد، گفت. ریچارد باخ خلبان بود و فعالیت‌های بسیاری که همگی با پرواز ارتباطی دارند، انجام داده است. تقریبا در تمام آثار ریچارد باخ، هواپیما یا پرواز کردن نقش مهمی دارند.

جاناتان مرغ دریایی، پندار (اوهام) و پلی به سوی جاودانگی از آثار مشهور ریچارد باخ است که به فارسی ترجمه شده‌اند.

بخشی از کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری

تو استاد زندگی دیروزت، هنرمند زندگی امروزت و نوآموخته‌ی زندگی فردایت هستی. نیرویت را بیاب و مرکز فشاری باش که زمان تو را حرکت می‌دهد. آن‌گاه که براساس برترین دانسته‌هایت زندگی می‌کنی نتیجه‌ی این بازی مهم نیست. به هر حال می‌آید و درست از آب در می‌آید. حتی آن‌گاه که با جاذبیت معجزه‌وار گرد هم می‌آییم، هنوز ناگزیریم مسائل را حل کنیم، زندگی شانس تو برای بیان هستی است با ماجراجویانه‌ترین راه خلاقاه‌ای که می‌توانید تصور کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۵۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۵۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان