دانلود کتاب صوتی زنان کوچک با صدای تینا میرکریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زنان کوچک اثر لوییزا می الکات

دانلود و خرید کتاب صوتی زنان کوچک

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زنان کوچک

کتاب صوتی زنان کوچک درباره زندگی پر فرازو نشیب چهار خواهر است که در دوران جنگ و در غیاب پدرشان مجبور به مهاجرت و تحمل سختی‌های زیادی در زندگی می‌شوند که آنها را تبدیل به زنانی خودساخته می‌کند. لوئیزا می الکات این کتاب را در زمان جنگ‌های داخلی امریکا نوشت.

رمان زنان کوچک برای اولین بار در سال ۱۸۶۹ به چاپ رسید و با موفقیت چشم‌گیری روبه‌رو شد. این اثر اکنون به بیش از ۵۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده و بارها مورد اقتباس‌های سینمایی قرار گرفته است. زنان کوچک را با ترجمه‌ی محمد میرلو و صدای تینا میرکریمی به صورت خلاصه برای علاقه‌مندان منتشر شده است.

درباره‌ کتاب صوتی زنان کوچک

کتاب صوتی زنان کوچک داستان زندگی خانواده‌ی مارچ است. خانواده‌ی مارچ چهار دختر به نام‌های بت، مگ، جو و ایمی دارند. آن‌ها خانواده‌ی ثروتمندی بودند اما حالا به دلیل شرایط جنگ، وضعیت خوبی ندارند. پدر برای کمک به جنگ رفته است و خانواده‌ در تلاش است که بدون حضور پدر، زندگی روزمره‌ی خود را ادامه دهد. خواهرها و مادرشان خانم مارچ در تلاش هستند تا زندگی را به خوبی در کنار یکدیگر بگذرانند و در عین حال به دیگران هم کمک کنند. بت، مگ، جو و ایمی هر کدام اخلاق خاص و عجیب خودشان را دارند. یکی از ویژگی‌های زیبای کتاب زنان کوچک این است که به زندگی تک تک دختران خانواده می‌پردازد. در حقیقت نویسنده کاری کرده است تا با خواندن داستان، با همه‌ی شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنیم. گفته می‌شود که لوئیزا می آلکوت، نویسنده این داستان، کتاب زنان کوچک را با الهام از زندگی واقعی خودش نوشته است.

شنیدن کتاب صوتی زنان کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی زنان کوچک از برترین‌های ادبیات کلاسیک است. اگر به شنیدن چنین آثاری علاقه‌مند هستید، لذت این کتاب را از دست ندهید.

درباره‌ی لوئیزا می. آلکوت

لوئیزا می. آلکوت در سال ۱۸۳۲ در پنسیلوانیای امریکا به دنیا آمد. او دختر برونسون آلکوت فیلسوف و شاعر امریکایی بود که بیش‌ترین تحصیلات خود را در خانه آموخت و بعدها یعنی در دوران جنگ‌های داخلی به عنوان پرستار مشغول به خدمت شد. لوئیزا درست مانند قهرمان داستانش، جو، کار نوشتن را از اوایل جوانی شروع کرد ولی به دلیل هزینه‌های سنگین برنامه‌های آموزشی و کارهای خیرخواهانۀ پدرش ــ که از روی حسن‌نیت ــ برای او به ارث گذاشت، به‌ناچار مدتی نان‌آور خانه شد. آلکوت اولین کتابش را در شانزده‌سالگی نوشت. لوئیزا در سال ۱۸۸۸ درگذشت.

نظرات کاربران

hushhh
۱۳۹۹/۰۸/۱۹

عالی

نسترن
۱۴۰۲/۰۱/۱۲

کامل نیست😐

دیانا
۱۴۰۰/۰۸/۱۲

متن کاملشه؟

زمان

۴ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان