دانلود کتاب صوتی چهار میثاق (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهار میثاق (خلاصه کتاب) اثر دون میگوئل روئیز

دانلود و خرید کتاب صوتی چهار میثاق (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی چهار میثاق (خلاصه کتاب)

نانوکتاب چهار میثاق اثر دن میگوئیل روئیز منتشر شده در سال ۱۹۹۷، راهنمای مناسبی برای رهایی از الگوهای منفی و تحقق کامل «خود» واقعی‌تان است.

نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب‌ها برایتان باز می‌کند. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای از کتاب‌ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه و مفید از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های جدید آشنا می‌کنند.

 درباره نانوکتاب صوتی چهارمیثاق

کتاب چهار میثاق بیش از ۸ سال در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار داشت. در این کتاب می‌خوانید که چگونه جامعه افراد را برای پیروی از مجموعه قوانین سفت و سخت خود، تربیت می‌کند و همین‌طور می‌بینید که چگونه با کمی تلاش و تعهد، می‌توانید دستورالعملی برای زندگی خود تنظیم کنید.

 شنیدن نانوکتاب صوتی چهارمیثاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی، موفقیت و رشد فردی

 درباره دن میگوئیل روئیز

اطرافیان دن میگوئیل روئیز فکر می‌کردند او از سنت خانوادگی‌اش پیروی کند و به‌ عنوان استاد معنوی ادامه ‌دهنده حکمت تولتک (Toltec) باشد؛ اما او جراح شد؛ ولی پس از تصادفی سخت و تجربه‌ای نزدیک به مرگ، دانش سنتی مردمش را دوباره کشف کرد و خود را وقف تبدیل شدن به یک استاد معنوی نمود.


معرفی نویسنده
عکس دون میگوئل روئیز
دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز از جمله نویسندگان تاثیرگذاری است که با نوشتن کتاب چهار میثاق به شهرت رسید و شناخته شد. مطالبی که او در کتاب‎‌هایش می‌نویسد، آموزه‌هایی برای رسیدن به بیداری درونی است. او با بیان خرد سرخپوستان تولتک به زبان ساده، مردم جهان را با بیداری و آگاهی درونی آشنا می‌کند و به همین دلیل موفق شده است تا نامش را وارد فهرست انسان‌های تاثیرگذار قرن کند.

نظرات کاربران

rona
۱۳۹۹/۰۷/۲۷

مختصر و مفید

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان