دانلود کتاب صوتی دیابت با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دیابت اثر خشایار فخریان

دانلود و خرید کتاب صوتی دیابت

معرفی کتاب صوتی دیابت

کتاب صوتی دیابت، نوشته خشایار فخریان به معرفی بیماری دیابت، مشکلات و عوارض دیابت و راه‌هایی برای کنترل این بیماری می‌پردازد. نسخه صوتی کتاب دیابت را با صدای نسترن حسنی می‌شنویم.

درباره‌ی کتاب صوتی دیابت

دیابت که با نام مرض قند نیز شناخته می‌شود، یکی از بیماری‌های قدیمی بشر است که امروزه با سرعت بسیاری در جهان پیش می‌رود و عده‌ی زیادی را مبتلا کرده است. دیابت دو نوع دارد . این بیماری بر اثر عوامل ژنتیکی، فاکتورهای محیطی و شیوه زندگی رخ می‌دهند؛ ناتوانی سلول‌ها در استفاده درست از انسولین، ناتوانی بدن در تولید انسولین یا تولید مقدار کمی از آن و کاهش مصرف گلوکز در بدن و افزایش تولید گلوگز، از عوامل افزایش قند خون به شمار می‌روند. اما زمانی که به هر دلیلی میزان قند خون زیاد می‌شود، اختلالات جدی در سوخت و ساز بدن به وجود می‌آید که تمامی سیستم‌های بدن را درگیر و مشکلات بسیاری برای فرد مبتلا به دیابت ایجاد می‌کند.

هرچند دیابت در جهان معاصر ما یک بیماری شایع است، اما می‌توان آن را کنترل کرد. خشایار فخریان در کتاب دیابت، ابتدا توضیحی درباره‌ی بیماری دیابت ارائه کرده است و انواع آن را هم توضیح داده است. برخی آمارها که تعداد مبتلایان در سطح جهان را نشان می‌دهد بررسی کرده و سپس از راهکارهای کنترل دیابت گفته است. از اثری که ورزش می‌تواند بر دیابت بگذارد گفته است و مشکلات و عوارضی را که ممکن است دیابت برای افراد به وجود بیاورد هم بررسی کرده است. بنابراین می‌توان این اثر را کتابی کامل و راهنمایی جام برای آشنایی و کنترل بیماری دیابت دانست.  

کتاب صوتی دیابت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید اطلاعات کامل و کافی درباره‌ی بیماری دیابت به دست بیاورید و با راه و روش درمان آن آشنا شوید، کتاب صوتی دیابت را گوش کنید. 

بخشی از کتاب صوتی دیابت

گر مستعد بروز حملات افت قند خون هستید باید همیشه با خود حبه‌های قند یا آب نبات داشته باشید و به محض احساس اولین علائم برای پیشگیری از حملۀ شدید از آن‌ها استفاده کنید. اگر حملۀ بعد از غذا بروز می‌کند اغلب مصرف رژیم غذایی محتوی پروتئین زیاد و کربوهیدرات کم توصیه می‌شود. اگر مستعد بروز سرگیجه یا بی‌حالی هستید پزشک ممکن است توصیه کند که همواره گلوکاگن تزریقی همراه داشته باشید.

والدین، همسران و نزدیکان باید نحوۀ تزریق گلوکاگن را برای مواردی که شما دچار عدم هوشیاری می‌شوید بیاموزند. مقدار مصرف معمول این دارو ۰/۵ تا ۱ میلی‌گرم است. بالاخره اگر شما مستعد بروز واکنش‌های شدید هستید نباید رانندگی کنید، تنها شنا کنید، یا با ماشین‌آلات کار کنید.

فهرست

  • دیابت چیست؟
  • انواع دیابت
  • آمار و دیابت
  • کنترل دیابت
  • ورزش در دیابت
  • مشکلات و عوارض ناشی از دیابت
  • مشکلات بینایی در دیابت

نظرات کاربران

کاربر ۵۲۲۹۵۷۷
۱۴۰۱/۱۲/۰۴

قیمتش خیلی گرونه و توضیحات باید جوری باشه که کسی که هیچی نمیدونه به راحتی متوجه بشه که اینجوری نیست متاسفانه

زمان

۱ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۱۰۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۱۰۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان