دانلود کتاب صوتی شنا با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شنا اثر راجر دیکین

دانلود و خرید کتاب صوتی شنا

معرفی کتاب صوتی شنا

شنا نوشته راجر دیکین و ترجمه حسین کاظمی یزدی، منتخبی است از کتاب خیس آب دیکین. این اثر یکی از کتاب‌های مجموعه تکه‌های نیک انتشارات جیحون است. این مجموعه ترجمه‌ مجموعه وینیج مینی انتشارات پنگوئن است که گزیده متون ادبی مختلف  از نویسندگان بزرگ را منتشر می‌کند.

این مجموعه بزرگترین نویسنده‌های دنیا را گردهم آورده که نقطه مشترکشان نوشتن درباره تجربیاتی است که از ما انسان می‌سازد. این کتاب‌های کوچک کل طیف زندگی را از تولد تا مرگ و البته هرچه در این میان است، می‌کاوند.

 بی‌شک متن اصلی این نویسندگان نامدار که همگی صاحب جوایز معتبر ادبی‌ان، تلخیص نشده بلکه عین جملات نویسنده پیرامون موضوع اصلی از اثر یا آثار مختلف او گلچین شده است. چنین شیوه‌ای باعث می‌شود تا بعد از شنیدن تکه‌هایی از این دست، اشتیاق خواننده برای رفتن به دنبال اثر اصلی بیشتر شود.

 شنیدن کتاب صوتی شنا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 دوست‌داران ادبیات، دوست‌داران طبیعت، دوست‌داران آب‌های آزاد و شناگران.

درباره راجر دیکین

راجر دیکین، نویسنده، فیلمساز، گردشگر و فعال محیط زیست است. او کارهای بسیاری را در زندگی تجربه کرده است. دیکین در ۱۹۹۹ خیس آب، همان که کتاب حاضر گزیده‌ای از آن است را چاپ کرد. این اثر شهرت زیادی برایش به همراه داشت و توجه خوانندگان و شناگران کل دنیا را به خود جلب کرد. این کتاب برای تقاضای حق شنا در آب‌های وحشی باب جدیدی گشود و در حوزه نویسندگی برای طبیعت در ژانر خود به عنوان اثری کلاسیک باقی‌ماند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۲۳۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۲۳۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان