دانلود کتاب صوتی ببخش و بگیر (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ببخش و بگیر (خلاصه کتاب) اثر آدام گرانت

دانلود و خرید کتاب صوتی ببخش و بگیر (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی ببخش و بگیر (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی ببخش و بگیر نوشته آدام گرانت، جوانترین استاد دانشگاه پنسیلوانیا است. گرانت در این کتاب درباره نقش کمک به دیگران در موفقیت بیشتر صحبت می‌کند.

ببخش و بگیر از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز و آمازون است و باعث ایجاد ایده‌های جالبی در دانشکده کسب‌وکار هاروارد شده است.

درباره کتاب صوتی ببخش و بگیر

امروز اگر از کسی بپرسید که برای موفقیت بیشتر باید چه کاری انجام دهید، احتمالا با پاسخ‌هایی مثل تلاش بیشتر و سرمایه‌گذاری مالی مواجه می‌شوید. اما آیا هنوز هم اینطور است؟

آدام گرانت باور دارد که جهان به سمت دیگری حرکت می‌کند، سمتی که هر چقدر شما بیشتر بخشنده باشید و بیشتر از دانش و اطلاعات‌تان را در اختیار دیگران قرار دهید، بیشتر بدست می‌آورید. در میکروکتاب ببخش و بگیر می‌خوانید که چطور بخشندگی را وارد زندگی و کسب‌وکار خود کنید و از منافع زیادی که به سمت‌تان می‌آید شگفت‌زده شوید.

شنیدن کتاب ببخش و بگیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت در زندگی و کسب و ‌کار

درباره آدام‌گرانت

آدام گرانت، جوانترین استاد دانشگاه پنسیلوانیا و نویسنده کتاب‌های پرفروشی چون «نوآوران» و «ببخش و بگیر» است. او در دانشکده کسب‌وکار وارتون ۵ سال پیوسته به عنوان استاد برتر انتخاب شد و همواره به عنوان یکی از موثرترین افراد در دنیای کسب‌وکار شناخته می‌شود. آدام گرانت به عنوان یکی از ۲۵ نفر مبتکر در علم کسب‌وکار در دنیا نیز معرفی شده است.

معرفی نویسنده
عکس آدام گرانت
آدام گرانت

آدام گرانت نویسنده‌ی آمریکایی است که طی هفت سال متوالی، به عنوان برترین استاد دانشگاه وارتون انتخاب شده است. به عنوان یک روانشناس سازمانی، گرانت بررسی می‌کند که چگونه می‌توانیم انگیزه و معنا را در زندگی پیدا کنیم و حیاتی سخاوتمندانه و خلاقانه‌تر داشته باشیم. او همچنین به عنوان یکی از ۱۰ متفکر تاثیرگذار در زمینه‌ی مدیریت در جهان شناخته شده و نامش اکنون بین نام اعضای گروه ۴۰ زیر ۴۰ مجله‌ی فورچون به چشم می‌خورد. فعالیت‌های گرانت تاکنون در دنیای تجارت و فناوری‌های بزرگ، بسیار تاثیرگذار بوده است و شرکت‌ها تا به امروز، سعی داشته‌اند اصول او را در فرهنگ‌ها و شیوه‌های کاری خود پیاده‌سازی کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۵۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۵۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان