دانلود و خرید کتاب ببخش و بگیر آدام گرانت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ببخش و بگیر اثر آدام گرانت

کتاب ببخش و بگیر

نویسنده:آدام گرانت
انتشارات:سبکتو
امتیاز:
۳.۵از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ببخش و بگیر

ببخش و بگیر نوشته آدام گرانت، جوانترین استاد دانشگاه پنسیلوانیا  است. گرانت در این کتاب درباره نقش کمک به دیگران در موفقیت بیشتر صحبت می‌کند. 

ببخش و بگیر از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز و آمازون است و باعث ایجاد ایده‌های جالبی در دانشکده کسب‌وکار هاروارد شده است.

درباره کتاب ببخش و بگیر

امروز اگر از کسی بپرسید که برای موفقیت بیشتر باید چه کاری انجام دهید، احتمالا با پاسخ‌هایی مثل تلاش بیشتر و سرمایه‌گذاری مالی مواجه می‌شوید. اما آیا هنوز هم اینطور است؟

آدام گرانت باور دارد که جهان به سمت دیگری حرکت می‌کند، سمتی که هر چقدر شما بیشتر بخشنده باشید و بیشتر از دانش و اطلاعات‌تان را در اختیار دیگران قرار دهید، بیشتر بدست می‌آورید. در میکروکتاب ببخش و بگیر می‌خوانید که چطور بخشندگی را وارد زندگی و کسب‌وکار خود کنید و از منافع زیادی که به سمت‌تان می‌آید شگفت‌زده شوید. 

 خواندن کتاب ببخش و بگیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت در زندگی و کسب و ‌کار

درباره آدام‌گرانت

آدام گرانت، جوانترین استاد دانشگاه پنسیلوانیا و نویسنده کتاب‌های پرفروشی چون «نوآوران» و «ببخش و بگیر» است. او در دانشکده کسب‌وکار وارتون ۵ سال پیوسته به عنوان استاد برتر انتخاب شد و همواره به عنوان یکی از موثرترین افراد در دنیای کسب‌وکار شناخته می‌شود. آدام گرانت به عنوان یکی از ۲۵ نفر مبتکر در علم کسب‌وکار در دنیا نیز معرفی شده است.

معرفی نویسنده
عکس آدام گرانت
آدام گرانت

آدام گرانت نویسنده‌ی آمریکایی است که طی هفت سال متوالی، به عنوان برترین استاد دانشگاه وارتون انتخاب شده است. به عنوان یک روانشناس سازمانی، گرانت بررسی می‌کند که چگونه می‌توانیم انگیزه و معنا را در زندگی پیدا کنیم و حیاتی سخاوتمندانه و خلاقانه‌تر داشته باشیم. او همچنین به عنوان یکی از ۱۰ متفکر تاثیرگذار در زمینه‌ی مدیریت در جهان شناخته شده و نامش اکنون بین نام اعضای گروه ۴۰ زیر ۴۰ مجله‌ی فورچون به چشم می‌خورد. فعالیت‌های گرانت تاکنون در دنیای تجارت و فناوری‌های بزرگ، بسیار تاثیرگذار بوده است و شرکت‌ها تا به امروز، سعی داشته‌اند اصول او را در فرهنگ‌ها و شیوه‌های کاری خود پیاده‌سازی کنند.

نظرات کاربران

مها؛ فرزند ماه
۱۳۹۹/۱۱/۲۲

معرفی شده در کتاب باز توسط دکتر مجتبی شکوری عزیز :) خوشحالم که آدام گرانت ستودنی رو از سخنرانی های TED درجه یکش میشناختم و با کتابش آشنا شدم :)

Reza
۱۴۰۰/۰۴/۲۰

من کتاب کاملشو خوندم که بنظرم اگه خلاصه بود بهتر بود.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
راز موفقیت بخشندگان در کسب‌وکار این است که از مشتری در مورد نیازهایش سوال می‌کنند، چون آنها واقعا به علایق و خواسته‌های دیگران احترام می‌گذارند، نه اینکه فقط فروش محصول برایشان مهم باشد.
insearchofwisdom
گیرندگان هرگز نقاط ضعف خود را آشکار نمی‌کنند چون این موضوع قدرت و تسلط آنها را تضعیف می‌کند. بخشندگان برعکس هستند. آنها آشکارا آسیب‌پذیری خود را ابراز می‌کنند و این باعث می‌شود اعتبار به دست آورند.
insearchofwisdom
هر چقدر شما بیشتر بخشنده باشید و بیشتر از دانش و اطلاعات‌تان را در اختیار دیگران قرار دهید، بیشتر بدست می‌آورید.
insearchofwisdom
زمانی‌که بخشندگان به موفقیت دست پیدا می‌کنند، مردم مانع پیشرفت آنها نمی‌شوند، بلکه از آنها حمایت می‌کنند. بخشندگان به روشی موفق می‌شوند که پیامد چندگانه‌ای به همراه دارد. آنها موقعیت دست‌یابی به موفقیت را برای اطرافیانشان هم فراهم می‌کنند. تفاوت در این است که یک بخشنده موفق فقط ادعا نمی‌کند که تأثیرگذار است، بلکه واقعا ارزش ایجاد می‌کند.
اسماعیل فرمانی
وقتی گیرندگان در گفت‌وگویی شرکت می‌کنند و در تلاشند تا ایده‌هایشان را به دیگران تحمیل کنند، می‌خواهند به پاسخ‌های دلخواه خودشان برسند. بخشندگان روش مخالف را در پیش می‌گیرند. آنها به جای اینکه قاطعانه درباره راه‌حل‌ها صحبت کنند، از مشتری سوال می‌کنند تا بدانند که او چه می‌خواهد و وادارش می‌کنند تا درباره خود، علایق و احساساتش صحبت کند.
insearchofwisdom
بخشندگان از یک سبک ارتباطی به نام «ارتباط بدون زور» استفاده می‌کنند.
insearchofwisdom
اگر می‌خواهید در زندگی و حرفه‌تان پیشرفت کنید، بخشنده باشید.
insearchofwisdom
بگذارید واضح بگویم که همه بخشندگان، گیرندگان و حسابگران می‌توانند به موفقیت دست پیدا کنند. اما در موفقیت بخشندگان، چیز متمایزی وجود دارد، آنها موفقیتشان گسترش پیدا می‌کند و پایدار می‌ماند. وقتی گیرندگان به موفقیت می‌رسند، معمولا اشخاص دیگری وجود دارند که با شکست مواجه شده‌اند. زمانی‌که بخشندگان به موفقیت دست پیدا می‌کنند، مردم مانع پیشرفت آنها نمی‌شوند، بلکه از آنها حمایت می‌کنند.
اسماعیل فرمانی
کیت فِرازی، استاد شبکه‌سازی و نویسنده کتاب پرفروش هرگز تنها غذا نخورید می‌گوید: «من کلید موفقیت را در یک کلام خلاصه می‌کنم: سخاوت! اگر در تعامل با دیگران از خود سخاوت نشان دهید، پاداش‌هایی به دنبال خواهد داشت.»
اسماعیل فرمانی
طبیعی است که تصور کنید همه آنچه بخشنده می‌دهد، روی میزان بهره‌وری شخصی‌اش تأثیر منفی خواهد داشت. با این حال در یک مطالعه گسترده، کاملا مشخص شد، آن دسته از تشکیل‌دهندگان شبکه‌های ارتباطی که بخشندگان ثابت قدم هستند، به اوج موفقیت می‌رسند و میزان بهره‌وری‌شان بسیار بالاست. چرا؟ به این دلیل که آنها با بخشش زیاد، اعتماد اعضای گروه‌های کاریشان را جلب می‌کنند و از آنها کمک بیشتری می‌گیرند. در نوع خوبی از کارمای کیهانی، آن مقدار زمان و تلاشی که بخشنده برای کمک به دیگران صرف می‌کند، بیش از هر چیز با سودی که از این منابع به دست می‌آید جبران می‌شود. «اگرچه متناقض به نظر می‌رسد اما هر قدر نگرش‌تان دوستانه‌تر باشد، از رابطه‌تان با دیگران نفع بیشتری می‌برید. اگر به کمک دیگران بروید، به سرعت شهرت‌تان بیشتر شده و جهان امکانات شما گسترش پیدا می‌کند.»
Rasoul

حجم

۳۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۳۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان