دانلود کتاب صوتی آدم‌های اشتباهی با صدای تینا میرکریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آدم‌های اشتباهی اثر شیوا مقانلو

دانلود و خرید کتاب صوتی آدم‌های اشتباهی

معرفی کتاب صوتی آدم‌های اشتباهی

کتاب صوتی آدم‌های اشتباهی، مجموعه داستان‌های کوتاه نوشته شیوا مقانلو است. داستان‌هایی که به پیچیدگی‌های روابط و مشکلات  انسانی در یک جامعه‌ی مدرن می‌پردازد.

نسخه صوتی کتاب آدم‌های اشتباهی را می‌توانید با صدای زیبای تینا میرکریمی، علی عسگری و کتایون اعظمی بشنوید و لذت ببرید. 

درباره‌ی کتاب صوتی آدم‌های اشتباهی

کتاب صوتی آدم‌های اشتباهی مجموعه پنج داستان‌ نوشته‌ی شیوا مقانلو است. داستان‌های جذابی که از ترکیب یک جامعه‌ی مدرن، تفکرات و ماجراهای تاریخی و بازسازی اسطوره‌ها ساخته شده است. او در کتاب صوتی آدم‌های اشتباهی به زندگی آدم‌هایی می‌پردازد که در مکان و زمانی اشتباه از زندگی‎شان قرار دارند. انگار در بخشی از مسیر زندگی، راه اشتباهی رفته باشند و حالا به یک مسیر انحرافی وارد شده‌اند. مضامین داستان‌های کتاب صوتی آدم‌های اشتباهی عشق، تنهایی، دیگری است. اما نوع نگارش متفاوت داستان‌ها و نگاه جذاب شیوا مقانلو، باعث آفریده شدن آثاری خاص و متفاوت شده است. داستان‌ها تا انتها شما را همراه خود می‌کشانند و شما را در رخدادهای عجیبشان غرق می‌کنند. 

کتاب صوتی آدم‌های اشتباهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست‌داران داستان کوتاه و علاقه‌مندان به داستان‌های ایرانی از شنیدن ماجراهای جذاب کتاب صوتی آدم‌های اشتباهی لذت می‌برند.

درباره‌ی شیوا مقانلو

شیوا مقانلو در سال ۱۳۵۴ در مشهد به دنیا آمد. او مدرس، نویسنده و مترجم ایرانی ساکن تهران است. مقانلو در سال ۱۳۷۶ وارد دانشگاه هنر شد. تحصیلاتش را در رشته سینما  با گرایش تدوین در دوره کارشناسی و کارگردانی در دوره‌ی کارشناسی ارشد به پایان رساند. از میان آثار او می‌توان به ترجمه‌های زیر اشاره کرد: زندگی شهری (مجموعه داستان)- دونالد بارتلمی، اسکندر مقدونی ـ مایکل برگن، توماس ادیسون ـ لاری کارلسون، میگل سروانتس ـ دان ناردو 

بخشی از کتاب صوتی آدم‌های اشتباهی

زنده‌یاد کلئوپاترا

کلئوپاترا در حوضچه‌ی مملو از شیر غلیط گاومیش دراز کشیده بود. تمساح‌های مقدس کمی آنسوتر با خوشحالی جست و خیز می‌کردند و بخوردان‌های مرصع برای رفع چشم‌زخم بدخواهان از ملکه‌ی محبوب، عود می‌فشاندند. ژولیوس سزار که تازه از مراسم گردن‌زنی چند خبرچین مصری بازگشته بود، همانطور که کفش‌های بندی‌اش را به سوی کنیزی خاموش پرتاب می‌کرد، گفت: «نه عزیزم. دیگر نمی‌خواهم چیزی بشنوم.»

کلئوپاترا تا جایی که فقط استخوان جناغش از شیر بیرون بیاید، سرجایش نیم‌خیز شد. بهرحال نجابت فطری و پایبندی به سنت‌های اخلاقی باستان به او اجازه نمی‌داد در روزی روشن و در حضور پنجاه و دو ندیمه، دوازده نوازنده ... ا نه، یازده نوازنده، یکی‌شان تا کمر در دهان سوسمار مقدس فرو رفته بود، و یک قلاده یوزپلنگ اصیل، بیش از این خود را در معرض دیدگان مشتاق سزار بگذارد. شاید صدها چشم غریبه‌ی اینسوی صفحه‌ی شیشه‌ای نیز... باری، نیم‌خیز شد و گفت: «اما...»

سزار مرد قاطعی بود: «امایی در کار نیست. همه می‌دانند که ملت تو روزگاری ملت بزرگ و نام‌آوری بوده اما به اضمحلالی تن داده است که تنها دلیل آن حکمفرمایی چند زن از دودمان فراعنه بر مردم و تایید جهانیان از این زنان بوده است!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۳۷۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۳۷۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
۳۷,۸۰۰
۳۰%
تومان