دانلود کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت اثر تیموتی ای پارکر

دانلود و خرید کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت

معرفی کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت

کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت، اثر تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی، شما را با چیستی حافظه‌ی بلندمدت آشنا می‌کند و به بیان راهکارهای مختلف برای تقویت حافظه‌ی بلندمدت می‌پردازد.

کتاب تقویت حافظه‌ی بلندمدت را حسین سلیمانی به فارسی ترجمه کرده است و شما می‌توانید نسخه صوتی آن را با صدای حافظ کاظم‌زاده بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت

به خاطرات قدیمی‌تان فکر کنید. آن‌هایی که ارزش عجیبی برایتان دارند. دوستشان دارید یا ناراحتتان کرده‌اند. آیا می‌تواند آن‌ها را به خوبی، با وضوح و شفافیت به یاد بیاورید؟ این کار، بخشی از وظیفه‌ی حافظه‌ی بلندمدت است. وظیفه‌ی دیگر آن، انتقال دانسته‌های ما در مدرسه و محیط کار و تبدیل آن به یادگیری‌هایی است که هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنیم. تقویت حافظه‌ی بلندمدت در حفظ سلامت روان ما و کیفیت کارهایی که در طول روز انجام می‌دهیم به شدت تاثیر می‌گذارد. تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی در کتاب تقویت حافظه‌ی بلندمدت ابتدا شما را با چیستی حافظه‌ی بلندمدت آشنا می‌کند و درباره‌ی نحوه‌ی ساز و کار آن توضیحاتی می‌دهند. بخش بعدی کتاب تقویت حافظه‌ی بلندمدت، راهکارهایی برای تقویت حافظه است. 

کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال راهکارهایی برای تقویت حافظه‌ی بلندمدت خود هستید، کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت گزینه‌ی عالی شما است. هرچند راهکارهایی که نویسندگان ارائه داده‌ند برای تمام افرادی عملی و کاربردی است. 

بخشی از کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت

لذت بردن از خاطرات کودکی، برقراری ارتباط برای کسب اطلاعات جدید، تقویت مهارت‌ها در تمام طول عمر، زمانی از حافظه‌ی بلندمدت استفاده می‌کنید که اطلاعات را برای زمان زیادی در ذهنتان نگه دارید. بعضی از این اطلاعات مانند یک تولد به یادماندنی، ممکن است سال‌ها در خاطرتان ثبت شود. اما برخی دیگر بیش از یک هفته هم در خاطرتان نماند. به حافظه‌ی بلند مدت به مثابه یک کتابخانه‌ی پر از کتاب نگاه کنید. بعضی کتاب‌ها بیشتر از سایر کتاب‌ها خوانده می‌شوند. بنابراین راحت‌تر می‌توانید جای آن‌ها را در قفسه‌هایتان پیدا کنید. در حافظه‌ی بلندمدت بعضی تجربه‌ها بهتر از بقیه به خاطر سپرده می‌شوند. زیرا بیشتر به آن‌ها فکر می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر ۵۷۷۷۵۲۶
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

خوب نبود

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۳۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۳۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
۲,۸۰۰
۳۰%
تومان