دانلود کتاب صوتی افسانه‌هایی درباره‌ی مغز با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی افسانه‌هایی درباره‌ی مغز اثر تیموتی ای پارکر

دانلود و خرید کتاب صوتی افسانه‌هایی درباره‌ی مغز

معرفی کتاب صوتی افسانه‌هایی درباره‌ی مغز

کتاب صوتی افسانه‌هایی درباره‌ی مغز، اثر تیموتی ای پارکر و تریسی پکم آلووی پاسخی قانع کننده به تمام سوالاتی می‌دهد که برای انسان‌ها درباره‌ی مغز و کارکرد آن ایجاد شده است. 

برای پیدا کردن جوابی برای این پرسش‌ها، کتاب صوتی افسانه‌هایی درباره‌ی مغز را با ترجمه‌ی حسین سلیمانی و صدای حافظ کاظم‌زاده بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی افسانه‌هایی درباره‌ی مغز

کتاب صوتی افسانه‌هایی درباره‌ی مغز اثر تیموتی ای پارکر و تریسی پکم آلووی کتابی کاربردی است که به می‌تواند به تمام پرسش‌های شما درباره‌ی مغز پاسخ بدهد. حتما شما هم این افسانه‌ی قدیمی را شنیده‌اید که می‌گوید انسان تنها از ده درصد مغزش استفاده می‌کند. اما آیا این موضوع حقیقت دارد؟ این موضوع و موضوعات بسیاری دیگری درباره‌ی این عضو شگفت‌انگیز بدن وجود دارد که ممکن است به ایجاد باورها یا عادت‌های اشتباه در ما منجر شود. بنابراین بهترین راه برای جلوگیری از چنین وضعیتی این است که پاسخی صحیح و علمی پیدا کنیم که درستی یا عدم درستی افسانه‌هایی درباره‌ی مغز را برایمان روشن کند. 

کتاب صوتی افسانه‌هایی درباره‌ی مغز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی افسانه‌هایی درباره‌ی مغز برای دوست‌داران علم زیست‌شناسی، افرادی که دوست‌ دارند بدانند نحوه‌ی کارکرد مغز چگونه است و هم‌چنین انسان‌هایی که به دنبال پاسخی برای سوالاتشان درباره‌ی مغز می‌گردند، مفید، خواندنی و کاربردی است.

بخشی از کتاب صوتی افسانه‌هایی درباره‌ی مغز

استفاده از تمام مغز

ایده‌ی استفاده ده درصدی از مغز، نشان‌دهنده‌ی وظایف بسیار تخصصی مغز است. طوری که فقط به بخش‌های خاصی از مغزتان برای کارکرد موثر آن نیاز دارید. نود درصد دیگر مغز شبیه لوزه یا زایده‌ی آپاندیس است. در جایش هست اما در حقیقت برای انجام هیچ کار مهمی به آن احتیاج ندارید. این موضوع حقیقت ندارد. حتی آسیب رسیدن به ناحیه‌ی کوچکی از مغز بر اثر ضربه، صدمه به سر یا اختلالات خاصی مثل بیماری پارکینسون، تاثیر زیان‌باری بر مغز می‌گذارد. آسیب ایجاد شده در اثر این شرایط بسیار کمتر از آسیبی است که به نود درصد از مغز وارد می‌شود. ولی با اینحال می‌تواند در زمینه‌ی تکلم، به یاد آوردن آدم‌های دوست‌داشتنی و حتی شکل‌گیری خاطرات و حافظه‌ی جدید، مشکلات زیادی را برای افراد به وجود آورد. برای عملکرد موفق مغز، تمامی قسمت‌های آن باید به درستی فعالیت کنند.

بگویید بع بع!

وزن متوسط مغز انسان حدود سه پوند، هزار و چهارصد گرم است. اگر نود درصد از مغز را بردارید، تنها سه دهم پوند از بافت مغزی باقی می‌ماند. صد و چهل گرم. این اندازه‌ی مغز برابر با مغز گوسفند است. بنابراین اگر کسی به شما می‌گوید افراد تنها از ده درصد مغزشان استفاده می‌کنند، بگویید: بع بع! 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان