دانلود کتاب صوتی مدیریت بحران با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت بحران اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت بحران

معرفی کتاب صوتی مدیریت بحران

کتاب صوتی مدیریت بحران نوشته برایان تریسی، ۱۳ راهکار برای داشتن بهترین عملکرد در زمان بحران معرفی می‌کند.

مهم نیست که در انجام کارهایتان، اداره امور شغلی‌تان و یا زندگی‌تان چقدر خوب عمل می‌کنید، چرا که بحران‌ها ناگزیر رخ می‌دهند و مشکلات ناگهانی اگر که به آنها اجازه دهید می‌توانند به مصیبت‌هایی کامل و تمام عیار تبدیل شوند. به همین دلیل است که شما به لحظه عمل نیاز دارید. لحظه عمل نظامی تجربه شده است برای تحت کنترل در آوردن مشکلات، وقتی که دانش و مهارتان به بن بست می‌رسد.

برایان تریسی که یکی از برجسته‌‌ترین متخصصان در زمینه موفقیت شخصی و شغلی است، تکنیک‌ها و اقدامات ضربتی قدرتمندی را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کنند همچنان بر آن چه که بیشترین اهمیت را دارد، متمرکز بمانید و حتی در شرایطی که اکثر مردم در آن از پای می‌افتند، همواره بدرخشید.

در زندگی شخصی و شغلی کارها به ندرت دقیقا طبق برنامه‌ ریزی‌ها پیش می‌روند. ممکن است شما نحوه عبور از دست‌ اندازهای کوچک را بدانید، اما آیا می‌دانید با بحران‌های تمام عیار، بحران‌هایی که توانایی یک شرکت یا از کنترل خارج کردن زندگی شخصی‌تان را دارند، چگونه باید مقابله کنید؟

مدیریت بحران مجموعه‌ای از راهکارهای تجربه شده، عملی و قابل استفاده را ارائه می‌دهد که به کمک آنها می‌توانید بر هر مشکل که چه در کار، چه در خانه و چه در هر جای دیگری در زندگی بر سر راهتان قرار می‌گیرد فائق آیید.

برایان تریسی کارشناس موفقیت در کتابی قابل فهم، مختصر و مفید، انگیزه، راهکارها و اعتماد به نفس کافی برای شکستن شاخ مشکلات سخت پیش‌بینی نشده و حل سریع، قاطع و کامل آنها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شنیدن کتاب مدیریت بحران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 شنیدن این کتاب را به همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان