دانلود کتاب صوتی ۱۳ روش برنامه‌ریزی افراد موفق با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۳ روش برنامه‌ریزی افراد موفق اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۳ روش برنامه‌ریزی افراد موفق

انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۳.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۱۳ روش برنامه‌ریزی افراد موفق

کتاب صوتی ۱۳ روش برنامه ریزی افراد موفق اثر برایان تریسی درباره دست کم نگرفتن توانایی‌ها در حوزه شغلی است.

برایان در این کتاب صوتی از شما می‌پرسد که آیا اصلاً برنامه‌ای مالی برای زندگی خود دارید؟ اگر ندارید چه باید بکنید؟ و اگر برنامه‌ی مالی دارید با کدام معیارها می‌توانید آن را محک بزنید و مطمئن شوید که درست است یا نه؟ او به شما می‌آموزد که برای بهبود برنامه‌ی مالی و سرعت بخشیدن به موفقیتتان چه روش‌های جدیدی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به کار ببرید. نشانتان می‌دهد کدام امکانات رایگانی هست که هنوز از چشمان شما و خیلی‌های دیگر پنهان مانده است!

همه چیز  در این اثر کاملاً کاربردی آموزش داده می‌شود. در گام اول با محور قرار دادن موضوع فروش (و یا هر کار دیگری که دارید)، بسته به وضعیت فعلیتّان، یک درآمد مطلوب تعیین می‌کنید و با یک سیستم ساده ولی عجیب، تمام کارهایی که باید در یک سال، یک ماه، یک هفته، یک روز و حتی تمام کارهایی که در یک ساعت باید انجام بدهید تا به آن درآمد برسید به دستتان می‌آید! در گام بعدی و در مرحله‌ی اجرایی، با معیارهای دقیقی که داده شده قادر خواهید بود بفهمید که آیا دارید پول در‌می‌آورید یا وقت تلف می‌کنید!

این کتاب صوتی به شما روحیه‌ای می‌بخشد که به عنوان رییس خودتان برای خود احترام قایل شوید و به عنوان رییس خودتان گاهی هم بر سر خود فریاد بکشید!

 شنیدن کتاب ۱۳ روش برنامه‌ریزی افراد موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 تمامی علاقه‌مندان به کتاب های موفقیت در کسب وکار 



معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

میلاد
۱۳۹۹/۰۳/۲۷

چقدر انقدر گرونه؟؟؟

Mohammad_ab
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

پیشنهاد میکنم واقعا کتاب عالی هست ارزش خرید داره قیمتش به نسبت اطلاعاتی که میده عالی هست برید مشاوره یه میلیون میگیرن اینارو اصلا نمیگن بهتون یبار گوش کنید کلا برنامه ریزیتون بدون مشکل میشه کتاب قدرت برنامه ریزی برایان

- بیشتر

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۳۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۳۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان