دانلود کتاب صوتی خلق سیستم موفقیتی که هرگز شکست نمی‌خورد با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلق سیستم موفقیتی که هرگز شکست نمی‌خورد اثر ویلیام کلمنت استون

دانلود و خرید کتاب صوتی خلق سیستم موفقیتی که هرگز شکست نمی‌خورد

معرفی کتاب صوتی خلق سیستم موفقیتی که هرگز شکست نمی‌خورد

کتاب خلق سیستم موفقیتی که هرگز شکست نمی‌خورد نوشته ویلیام کلمنت استون است که با ترجمه مهسا شاملو و صدای مهیار ستاری منتشر شده است. این کتاب چکیده بهترین مطالب کتاب خلق سیستم موفقیتی که هرگز شکست نمی‌خورد است. 

درباره کتاب صوتی خلق سیستم موفقیتی که هرگز شکست نمی‌خورد

هرکسی به‌دنبال چیزی است: پول، اعتبار، عشق، موفقیت، سلامتی، فضیلت و غیره. در جهانی سرشار از فرصت‌های نامحدود، آیا این شانس محض است که برخی از مردم به اهدافشان می‌رسند درحالی که افراد دیگر شکست می‌خورند؟ آیا فرمول، قوانین و یا اصولی وجود دارد که موفقیت را تضمین کند؟ آیا چنین چیزی به عنوان یک سیستم موفقیت وجود دارد که هرگز شکست نخورد؟

شما باید درک کنید که تصمیمات زمانی مهم هستند که با عمل همراه باشند. انسان موجودی عادت‌‌پذیر است. برای رسیدن به اهداف، باید مجموعه شاخص‌های برجسته خودتان را از تجربیات دیگران و نیز تجربیات خوب خود، گسترش دهید. شاخص موفقیت زمانی که به‌درستی اعمال شود، پیشرو موفقیت بزرگ خواهد بود.

سعی کنید فرمولی پیدا کنید که به‌طور مداوم موفق باشید. سپس به‌دنبال راه‌هایی برای بهبود مولفه‌های فرمول خود بگردید. هنگامی که این کار را کردید، به‌دنبال راه‌هایی برای اجرای این فرمول در دوره‌های زمانی کوتاه‌تر باشید و سیستم موفقیتِ شکست ناپذیر خود را شکوفا کنید.

سیستم موفقیتی که هرگز شکست نمی‌خورد متشکل از:

• الهام‌بخشی به عمل

• مهارت

• دانش فعالیت

این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه هرسه این عناصر را داشته باشید.

شنیدن کتابچه خلق سیستم موفقیتی که هرگز شکست نمی‌خورد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که دنیا را بزرگتر از دگران می‌بینند و می‌خواهند محکم‌تر برای آینده و موفقیت قدم بردارند پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد