دانلود کتاب صوتی انتخاب سهام سودآور به روش کانسلیم با صدای رضا شمس + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انتخاب سهام سودآور به روش کانسلیم اثر ویلیام جی. اونیل

دانلود و خرید کتاب صوتی انتخاب سهام سودآور به روش کانسلیم

گوینده:رضا شمس
امتیاز:
۳.۳از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی انتخاب سهام سودآور به روش کانسلیم

کتاب صوتی انتخاب سهام سودآور به روش کانسلیم اثر ویلیام جی. اونیل، یک روش انتخاب شرکت مناسب برای سرمایه‌گذاری و به‌طور کلی سیستمی موفق در روزهای خوب یا بد بازار شناخته می‌شود.

برای آشنایی با این روش سرمایه‌گذاری می‌توانید نسخه صوتی کتاب انتخاب سهام سودآور به روش کانسلیم را با صدای رضا شمس بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی انتخاب سهام سودآور به روش کانسلیم

کانسلیم یک روش انتخاب شرکت مناسب برای سرمایه‌ گذاری در بازار سهام است. کانسلیم یک سیستم تحلیل و خرید سهام با محوریت تحلیل بنیادی است که البته پیچیدگی‌های آن را را ندارد. با استفاده از روش انتخاب سهام سودآور به روش کانسلیم، بر خلاف تحلیل بنیادی خیلی سریع می‌توانید یک شرکت را بررسی و ارزیابی کنید. ویلیام جی. اونیل بررسی‌‌های زیادی بر روی سهام شرکت‌هایی که رشد زیادی داشتند انجام داد و توانست به پارامترهای مشترکی که همه آنها داشتند دست پیدا کند. او تصمیم گرفت این نتایج را تحت عنوان یک استراتژی و سیستم شناسایی سهام مناسب و سودآور ارائه کند و در اختیار سرمایه‌گذاران بورس قرار دهد. اونیل این روش را به اختصار کانسلیم (CANSLIM) نام‌گذاری کرد که در حال حاضر یکی از کاربردی ترین استراتژی‌‌ها برای سرمایه‌گذاری بلند مدت به شمار می‌رود.

کتاب صوتی انتخاب سهام سودآور به روش کانسلیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر قصد سرمایه‌گذاری در بازار سهام را دارید، شما را به شنیدن کتاب صوتی انتخاب سهام سودآور به روش کانسلیم دعوت می‌کنیم.

درباره‌ی ویلیام جی. اونیل

ویلیام جی. اونیل ۲۵ مارس ۱۹۳۳ در اوکلاهما به دنیا آمد و در تگزاس بزرگ شد. او یکی از بزرگ‌ترین کارآفرینان، کارگزارن بورس و نویسندگان موفق در همین زمینه است. ویلیام جی. اونیل در سال ۱۹۶۳ کارگزاری «اونیل و شرکا» را پایه‌ریزی کرد. همچنین در سال ۱۹۸۴ روزنامه Investor’s Business Daily را تاسیس نمود که حال حاضر نیز تمام اخبار اقتصادی مربوط به سهام شرکت‌ها را اطلاع‌رسانی می‌کند. از سوابق درخشان او در معامله‌گری می‌توان به ۲۰برابر کردن حسابش در طی دو سال اشاره کرد. کتاب انتخاب سهام سودآور به روش کانسلیم یکی از بهترین نوشته‌های او است که بر اساس تجربیاتش از سال‌ها کار کردن در بازار بورس و سهام نوشته شده است. 


نظرات کاربران

راضیه
۱۳۹۹/۰۳/۱۱

Ok

majid moghaddari
۱۳۹۹/۱۰/۰۱

اینکه فقط بیست دقیقه هست. اصل مطالب کتاب نیست در این صدا

کاربر ۲۱۸۰۸۶۵
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

کامل نیست که . فقط بیست دقیقه هست .

💍
۱۳۹۹/۰۴/۳۱

توصیه می کنم

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۱۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۱۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵,۹۰۰
۴,۱۳۰
۳۰%
تومان