دانلود کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی با صدای مصطفی هرآیینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی اثر ویلیام دویل جنتری

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی

معرفی کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی

کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی، از ویلیام دویل جنتری از روش‌های مدیریت خشم در روابط کلیدی ما مثل محل‌کار و یا روابط صمیمی صحبت می‌کند. 

سعید گرامی و عزیزالله سمیعی کتاب مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی را به فارسی برگردانده‌اند و نسخه صوتی آن با صدای مصطفی هرآیینی در اختیار شما است. 

درباره‌ی کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی

روابط کلیدی شما کدامند؟ شاید یک فرد بتواند در خانه خشم و عصبانیتش را با روش نادرست ابراز کند و ضرر ظاهری چندانی نبیند. اما اگر او همین رفتار را در یک رابطه‌ی دوستانه یا در محل کارش داشته باشد، قطعا اوضاع متفاوت خواهد بود و احتمالا به ضررش تمام خواهد شد. بنابراین لازم است تا مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی را یاد بگیریم. ویلیام دویل جنتری در کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی از روش‌های مدیریت خشم در خانه، محل‌کار و روابط صمیمانه صحبت کرده است، مثال‌های متفاوتی زده است و راهکارهای لازم را ارائه داده است. 

کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی کتابی مفید برای تمام کسانی است که دوست دارند راهکارهای مدیریت و کنترل خشم را بیاموزند. اگر به مطالب روانشناسی علاقه‌مندید، کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی، کتابی خوب و کاربردی برای شما است. 

بخشی از کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی

علت شماره یک رفتارهای غیرسازنده چیست؟ درست حدس زدید. خشم. رفتارهای غیرسازنده چطور خود را در محل‌کار نشان می‌دهند؟ کدام نوع شخصیت‌ها رفتارهای غیرسازنده‌ی بیشتری از خود نشان می‌دهند.

_دیر اومدم؟ معذرت می‌خوام

ادیت خانم پنجاه و یک‌ساله‌ای که معاون یک موسسه‌ی تبلیغاتی بود، می‌دانست که قرار بود همه‌ی کارکنان، مخصوصا کارکنان اجرایی، هنگام ظهر در یک جلسه باشند. که در آن مدیر امور اجرایی جدید شرکت معرفی می‌شود. اما ادیت از زمان پخش اخبار مربوط به تغییرات عمده در شرکت از چند هفته‌ی پیش خشمگین بود. چون به او گفته بودند او و دیگران رئیس تازه‌ای خواهند داشت. ادیت سعی می‌کرد که خشم خود را پنهان نگه دارد. اما در آن روز پانزده دقیقه دیر به محل جلسه و در حالی که راه خود را به طرف ردیف جلو باز می‌کرد، باعث شد تا حواس همه از سخنرانی رئیس جدید به او جلب شود. برای خودش نمایشی به راه انداخت. هیچکس پیام ادیت را اشتباه نگرفت. پیام او با اینکار این بود: «گور بابای همتون!» 

فهرست

  • در محل کار
  • در خانه 
  • در روابط صمیمی

نظرات کاربران

mohammad dezfolian
۱۳۹۹/۰۲/۰۷

عالی عالی عالی

tiam -y-h-h-m-8
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

بد بود 🤔🤔

زمان

۲ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۱۴۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۱۴۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
۲,۸۰۰
۳۰%
تومان