دانلود کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم اثر ندا پوریان

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم

گوینده:ندا پوریان
گردآورنده:مهرنوش گلبازی
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم

کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم، درباره‌ی تصورات غلطی است که نسبت به بالارفتن سن یا به اصطلاح پیر شدن برای افراد مختلف به وجود می‌آید.

نسخه صوتی کتاب چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم را با ترجمه‌ی مهرنوش گلبازی و صدای ندا پوریان در اختیار دارید. 

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از بالارفتن سنتان، می‌ترسید؟ چگونه می‌توان با چنین ترسی مقابله کرد؟ بسیاری اوقات آن چه که می‌بینیم یا می‌شنویم این حس را در ما به‌وجود می‌آورند که بالا رفتن سن و پیری، چیزهایی ترسناک هستند که باید تا حد ممکن از آن‌ها دوری کرد. اما آیا واقعیت چنین است؟ کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم، برداشت‌های غلطی را که در این زمینه وجود دارد، تصحیح می‌کند و به ما یاد می‌دهد که چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم

کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم برای تمام افرادی است که نسبت به سن و سالشان حساسیت دارند. 

بخشی از کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم

آیا زندگی با شروع ۵۰ سالگی وارد سراشیبی می‌شود؟ درست بودن یا نبودن این پرسش مسئله نیست. مسئله این است که مردم باور کرده‌اند و به خود می‌قبولانند که با شروع ۵۰ سالگی زندگی آن‌ها رو به نزول می‌رود؛ اما حقیقت این است که تعیین حد و حدود برای جسم و ذهن کار اشتباهی است. حتی اگر ذهن و جسم خسته نشده باشند، شما با تکرار و تلقین چنین افکاری آن‌ها را خسته و فرتوت می‌کنید. باید بدانید تعیین یک سن برای توانایی‌های فیزیکی و ذهنی افسانه‌ای بیش نیست. متأسفانه بسیاری از کلیشه‌های منفی مرتبط با پیری در فیلم‌ها، تلویزیون و فرهنگ‌عامه جامعه، فراگیر و نهادینه‌شده‌اند؛ اما اگر نگاهی به اطراف خود بی اندازید، متوجه خواهید شد که برخی از افراد با بیشترین و بهترین میزان عملکرد، در میان‌سالی خود به سر می‌برند. افرادی همچون وارن بافت، روت بادر گینسبرگ، پال مک کارتی، نوام چامسکی، رابرت دنیرو. به یاد داشته باشید آن‌ها در سال‌های ۷۰، ۸۰ و ۹۰ زندگی خود هستند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان