دانلود و خرید کتاب هوش مصنوعی معدن طلا سمانه موحدفر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوش مصنوعی معدن طلا اثر سمانه موحدفر

کتاب هوش مصنوعی معدن طلا

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هوش مصنوعی معدن طلا

کتاب «هوش مصنوعی معدن طلا» نوشتۀ سمانه موحدفر است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است. این کتاب فرصت‌های سودآور در عصر هوش مصنوعی را بررسی می‌کند.

درباره کتاب هوش مصنوعی معدن طلا

امروز انسان‌ها در عصر هوش مصنوعی زندگی می‌کنند. هوش مصنوعی که یک زمینۀ به‌سرعت در حال تکامل است، در سال‌های اخیر قدرتی متحول‌کننده داشته و رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است. با پیشرفت روزافزون فناوری، هوش مصنوعی به بخشی جدایی‌ناپذیر از صنایع مختلف تبدیل شده است و سبک زندگی، کار و تعامل انسان با دنیای اطراف را تغییر شکل داده است. این فناوری نوین نه‌تنها باعث ایجاد نوآوری می‌شود، بلکه فرصت‌های سودآوری را برای افرادی که به دنبال آن هستند، ایجاد می‌کند.

هوش مصنوعی شاخه‌ای از علوم کامپیوتر است که در دنیای امروز بسیار محبوبیت دارد و در آن به ساخت ماشین‌های هوشمند پرداخته می‌شود که مانند انسان‌ها عمل می‌کنند. هوش مصنوعی، به هر ماشینی که ذهنی مانند انسان دارد و می‌تواند کارهایی مانند حل مسئله و یادگیری را انجام دهد گفته می‌شود و هوش انسان را به‌گونه‌ای تعریف می‌کند که قابل تقلید باشد و ماشین بتواند رفتارهایش را چه ساده و چه پیچیده انجام دهد. متخصصان حوزۀ کامپیوتر معتقدند هوش مصنوعی در آینده، کیفیت زندگی تمام انسان‌ها را تحت‌تأثیر قرار خواهد داد. کتاب هوش مصنوعی معدن طلا عمیق‌تر به دنیای هوش مصنوعی می‌پردازد و کاربردها، حالت‌ها و پتانسیل‌های آن را برای شکل‌دهی به آینده در چندین زمینه به‌ویژه اقتصادی و کاربردهای مالی بررسی می‌کند.

کتاب هوش مصنوعی معدن طلا در ۱۰ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: معرفی»، «فصل دوم: مشاغل مستقل مبنی بر هوش مصنوعی»، «فصل سوم: توسعه محصول با هوش مصنوعی»، «فصل چهارم: خدمات مشورتی و مشاوره هوش مصنوعی»، «فصل پنجم: ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی»، «فصل ششم: تجارت الکترونیکی پیشرفته با هوش مصنوعی»، «فصل هفتم: هوش مصنوعی در امور مالی و سرمایه‌گذاری»، «فصل هشتم: آموزش و تعلیم مبتنی بر هوش مصنوعی»، «فصل نهم: مراقبت‌های بهداشتی مبتنی بر هوش مصنوعی» و «فصل دهم: نتیجه»

خواندن کتاب هوش مصنوعی معدن طلا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علوم کامپیوتر و علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ هوش مصنوعی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هوش مصنوعی معدن طلا

«بخش مالی به دلیل هوش مصنوعی دستخوش تغییراتی شده است. وظایف پیچیده‌ای؛ مانند ارزیابی ریسک و مدیریت سبد سرمایه اکنون به‌صورت خودکار انجام می‌شود که خطای انسانی را کاهش می‌دهد و کارایی را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند مقادیر زیادی از داده‌های مالی را در زمان واقعی تجزیه‌وتحلیل کنند که منجر به تصمیمات تجاری و سرمایه‌گذاری آگاهانه‌تر و مؤثرتر می‌شود. این اتوماسیون چگونه بر صنعت مالی تأثیر می‌گذارد؟ باعث افزایش سودآوری می‌شود و به مؤسسات مالی اجازه می‌دهد تا به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۱ صفحه

حجم

۶۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۱ صفحه

قیمت:
۴۱,۵۰۰
تومان