دانلود کتاب صوتی آینده‌ات را طراحی کن (خلاصه کتاب) با صدای مهدی افشاریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آینده‌ات را طراحی کن (خلاصه کتاب) اثر دومینیک کوارتوسیو

دانلود و خرید کتاب صوتی آینده‌ات را طراحی کن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی آینده‌ات را طراحی کن (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی آینده‌ات را طراحی کن، اثر دومینیک کوارتوسیو سه حرکت ساده برای دست کشیدن از بی‌‌ارادگی و ساختن آینده‌ای رویایی به ما معرفی می‌کند.

نسخه صوتی کتاب آینده‌ات را طراحی کن با صدای مهدی افشاریان در اختیار شما است. 

درباره‌ی کتاب صوتی آینده‌ات را طراحی کن

آینده‌ات را طراحی کن، یک نقشه راه است که قصد دارد شما را از منطقه امن‌تان بیرون کشیده و به سوی آینده‌ای شادتر و رضایت‌بخش‌تر هدایت کند. کتاب صوتی آینده‌ات را طراحی کن، با مجموعه‌ای از دیدگاه‌های عملی و ابزار‌های مناسب برای این که از همین امروز تغییر زندگی خود را آغاز کنید، یک دستورالعمل کامل برای تبدیل شدن به خود واقعی‌ در اختیار شما قرار می‌دهد.

کتاب صوتی آینده‌ات را طراحی کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی آینده‌ات را طراحی کن برای همه‌ی افرادی است که دوست دارند آینده‌ی رویایی خودشان را بسازند.

درباره‌ی دومینیک کوارتوسیو

دومینیک کوارتوسیو (Dominick Quartuccio)، سخنران و مشاور انگیزشی است که در کمک به رهبران مشاغل و کارآفرینان برای دستیابی به استعدادهای کامل خود تبحر دارد. او با طراحی فعالانه زندگی شخصی خود قصد دارد به دیگران نشان دهد چگونه می‌توانند هم در حال حاضر و هم در آینده زندگی بهتری داشته‌ باشند.

بخشی از کتاب صوتی آینده‌ات را طراحی کن 

موفقیت تضمین‌کننده‌ی خوشبختی نیست. حتی با برخورداری از همه‌چیز یعنی درآمد بالا، خانه‌ی عالی، خانواده‌ی دوست‌داشتنی و اتومبیل رویایی که در ورودی منزل شما پارک شده، گاهی اوقات ممکن است حال خوشی نداشته باشید، شغلی که زمانی آن را تحسین می‌کردید، ممکن است روزی تبدیل به کابوسی ترسناک بشود، یا علایق قدیمی دیگر برایتان لذت‌بخش نباشند. اگر این حالت‌ها برای شما آشناست، احتمالا مدتی است در زندگی درجا می‌زنید، این چیز عجیبی نیست. به قدری درگیر کار و تعهدات شخصی شدید که وقت ندارید به علایق خودتان بیندیشید. علاوه بر این نگرانی‌های آزاردهنده‌ای هم وجود دارد که مانع حرکت شما می‌شوند. قطعا بسیار خوب است که شغل کسالت‌آور قدیمی را رها کرده و به کاری رضایت‌بخش‌تر بپردازید. اما در این صورت از عهده‌ی مخارج زندگی برنمی‌آیید. اینطور نیست؟ 


نظرات کاربران

@roham
۱۳۹۸/۱۲/۲۷

اگه نشه دانلود کنم بدرد نمیخوره خیلی از جاها اینترنت ندارم میخوام گوش کنم بدون نت هم ک نمیشه گوش کنی بدرد نمیخوره

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۲۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۲۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان