دانلود کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ دیپاک چوپرا با صدای وحید مرتضوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ دیپاک چوپرا اثر دیپاک  چاپرا

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ دیپاک چوپرا

نویسنده:دیپاک چاپرا
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ دیپاک چوپرا

کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ دیپاک چوپرا نوشتۀ دیپاک چوپرا و ترجمۀ شادن پژواک است. گویندگی این کتاب صوتی را وحید مرتضوی انجام داده و انتشارات شادن پژواک آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی، یکی از کتاب‌های مجموعۀ 10 قانون موفقیت است.

درباره کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ دیپاک چوپرا

کتاب صوتی 10 قانون موفقیت؛ دیپاک چوپرا، قوانین مهمّ موفقیت از نظر این نویسنده را به شما ارائه می‌کند. این قوانین، در راستای به‌کارگیری معنویت در زندگی، افزایش باور و ایمان است. دیپاک چوپرا، بر این باور است که سلامت روح و جسم انسان با هم در ارتباط است و عمدۀ شهرت او نیز از ترویج طب روحانی است.

شنیدن کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ دیپاک چوپرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزۀ موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیپاک چوپرا

دیپاک چوپرا نویسنده و پزشک هندی–آمریکایی و ساکن امریکا است. وی به‌عنوان مجسمۀ معنویت برای بسیاری از مردم هند و جهان شناخته شده است.

چوپرا به دلیل دفاع و ترویج طب جایگزین (طب مکمل)، در میان مردم کشورهای جهان به شهرت رسیده است. او طیّ سال‌ها فعالیت توانست در رشتۀ پزشکی به موفقیت‌های زیادی برسد؛ سپس این رشته را رها کرد و با تأسیس مرکزی به نام «چوپرا»، که در زمینۀ طبّ بدن و روان است، فعالیت خود را ادامه داد.

تاکید دیپاک چوپرا، بیشتر، بر باورهای انسانی است. از نظر او این باورها، موفقیت‌ها و شکست‌های انسان را خلق می‌کنند. او بیش از ۴۰ کتاب در زمینه‌های مختلف نوشته است؛ کتاب‌هایی با موضوع معنویت، سلامت، رمان و اشعاری معنوی از هندوستان و ایران.

بخشی از کتاب صوتی ۱۰ قانون موفقیت؛ دیپاک چوپرا

«چیزهایی که می‌بینیم، درک می‌کنیم، می‌شنویم و فکر می‌کنیم و تصور می‌کنیم و متوجه می‌شویم، چیزهایی که به ما انگیزه می‌دهند، همگی از باورهای ما نشأت می‌گیرند. این باورها دنیای ما را می‌سازند. ما دنیای اطرافمان را براساس باورهایمان می‌سازیم؛ و دنیا هم نسبت به باورهای ما واکنش نشان می‌دهد و باورهای ما را تقویت می‌کند.»

«قربانی شرایط شدن یعنی شما یک سری الگوهای رفتاری و فکری دارید که در نتیجه‌ی بودن در شرایط مختلف و سیکل‌های مختلف است که این‌ها جمع‌آوری شده و یک موضوع نرمال بین تمام افراد هست. خیلی از ما به دنبال حس رضایت از چیزهای بیرونی هستیم؛ یعنی اگر شغل مناسب، پول خوب، رابطه‌ی خوب یا هر چیز دیگری داشته باشیم یعنی آنوقت خوشحال خواهیم بود. ولی دقیقا برعکس است.»

«من معنویت و روحیه را «آگاهی درونی» تعریف می‌کنم. و همچنین دلسوزی، عشق، خدمت، صداقت و احترام را. من فکر می‌کنم که اگر به این ارزش‌ها پایبند نباشیم بیزینس خوبی هم نخواهیم داشت. از خودتان بپرسید که هدفتان چیست؟ چه سهمی می‌خواهید داشته باشید؟ چه کمکی حاضرید انجام بدهید؟ چه چیزی می‌تواند باعث شادی و خوشحالی شما بشود؟ چه مهارت‌های درونی‌ای دارید که وقتی آن مهارت‌ها را به اجرا می‌گذارید زمان برایتان بی‌ارزش می‌شود؟ اسمش کار کردن نیست؛ اسمش لذت بردن است.»

«خوشبختی به معنای اعتیاد پیدا کردن به لذت‌ها نیست. خوشبختی یعنی پیدا کردن شور و اشتیاق و برتری در درون خودتان.»

نگاهی به کتاب صوتی 10 قانون موفقیت از دیپاک چوپرا:

نام‌های بزرگی در زمینه‌ی آموزش موفقیت، رشد شخصی و خودیاری وجود دارند. مجموعه‌ی 10 قانون موفقیت کوشیده است تا 10 قانون مهم موفقیت را از زبان استادان موفقیت و بزرگان این زمینه جمع‌آوری کند. این مجموعه شامل قوانینی از جیم ران، زیگ زیگلار، رابرت کیوساکی، آنتونی رابینز و دیگر نام‌های بزرگ در زمینه‌ی آموزش موفقیت و رشد شخصی است. کتاب صوتی 10 قانون موفقیت از دیپاک چوپرا بخشی از این مجموعه است که به ارائه‌ی 10 قانون مهم موفقیت از دیپاک چوپرا پرداخته است. دیپاک چوپرا، نویسنده، پزشک، فیلسوف و استاد شناخته شده‌ی معنویت در جهان است. او پزشکی هندی تبار است که به دلیل ترویج طب روحانی شهرت یافته است. چوپرا بر این باور است که جسم و روح آدمی ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشته و سلامت هرکدام بر دیگری اثرگذار است. او معتقد است که شادی را باید در درون خود یافت و برای رسیدن به این شادی درونی نکات ارزشمندی را ارائه داده است.

دیپاک چوپرا راز سلامتی را در مراقبه کردن و داشتن یک رژیم غذایی سالم و طبیعی می‌داند. او معتقد است که انسان با به‌کارگیری این دو می‌تواند بر بیماری‌های مختلف غلبه کند و فرآیند پیری را به تأخیر بیاندازد. چوپرا از روش‌های درمانی طب آیورودائی (طب کهن هندی) بهره‌ می‌برد؛ چرا که به‌کارگیری روش‌های درمانی این طب تأثیر بسیاری بر بهبود زندگی خود او داشت. او در رابطه با ارتباط تنگاتنگ جسم و روح می‌گوید: «کسی که انبساط خاطر و نشاط را تجربه می‌کند، بدن او دو داروی بسیار قوی ضدسرطان می‌سازد. بنابراین جسم شما همواره در حال تبدیل تجربیاتتان به مولکول‌های مختلف است»

نظرات کاربران

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۵/۲۰

گوینده یکنواخت میخونه و محتوای کتاب قابل توجه نیست!

کاربر ۲۱۹۱۸۹۶
۱۳۹۹/۰۷/۰۳

نویسنده بسیار معروفی داره این کتاب اما خیلی خلاصه و کلی بود مطالب

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۲۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۲۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان