دانلود کتاب صوتی یک روز دیگر با صدای میکائیل شهرستانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یک روز دیگر اثر گیتا گرکانی

دانلود و خرید کتاب صوتی یک روز دیگر

نویسنده:میچ البوم
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی یک روز دیگر

کتاب صوتی یک روز دیگر داستانی جذاب و شنیدنی از میچ آلبوم، نویسنده‌ی مشهور کتاب‌های الهام‌بخش است. داستان یک روز دیگر درباره‌ی عشق‌ها و فرصت‌های از دست رفته در زندگی است.

نسخه‌ی صوتی این اثر را با ترجمه‌ی روان گیتا گرکانی و صدای دلنشین و گرم میکائیل شهرستانی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی یک روز دیگر

یک روز دیگر داستان عشق‌ها و فرصت‌های از دست رفته‌ی زندگی است. داستان یک روز دیگر درباره‌ی مردی به نام چارلز چیک بنتو است. او سال‌ها است که مادرش را از دست داده است و این موضوع تاثیر خیلی بدی روی او گذاشته است. تا جایی که او را به مرز خودکشی کردن نزدیک کرده است. روزی چیک بنتو به خانه‌ی قدیمی‌شان برمی‌گردد. آنجا مادر فوت شده‌اش را می‌بیند یک روز را با او می‌گذراند و حرف‌های زیادی را باهم می‌زنند و خاطرات زیادی را مرور می‌کنند.

چیک بنتو در کودکی بین پدر و مادرش، به ناچار پدرش را برای ادامه زندگی انتخاب می‌کند اما بعد از مدتی پدرش او را به حال خود رها می‌کند و می‌رود. چیک بعد از دست دادن مادرش بسیار حسرت نبودن در کنار او را می‌خورد. او عمیقا دوست دارد به گذشته بازگردد تا فرصت جبران داشته باشد. یک روز دیگر فرصتی است که دوباره به چیک داده می‌شود. روح مادر او در این داستان باعث شده تا کتاب تا حدی سورئال شود. شاید یکی از زیباترین پیام‌های این داستان این است که در زندگی ما همه‌چیز فانی است. اما عشق مادر به فرزند هرگز از بین نمی‌رود.

کتاب صوتی یک روز دیگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر پیش از این کتاب‌های میچ آلبوم را خوانده و دوست داشتید، از شنیدن کتاب صوتی یک روز دیگر لذت می‌برید. یک روز دیگر برای تمام علاقه‌مندان به داستان‌های سورئال و الهام‌بخش نیز، جذاب است.

درباره‌ی میچ آلبوم 

میچ دیوید آلبوم ۲۳ می سال ۱۹۵۸ در نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده، روزنامه‌نگار، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه نویس، مجری رادیو و تلویزیون و نوازنده است. کتاب‌های میچ آلبوم بیش از ۳۵ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده است. میچ آلبوم به خاطر داستان‌های الهام بخش و موضوعاتی که با کتاب‌ها، نمایشنامه‌ها و فیلم‌هایش در پیوند است، شناخته می‌شود. میچ آلبوم در حال حاضر به همراه همسر خود جینین سابینو در شهر دیترویت ایالت میشیگان زندگی می‌کند.

از آثار معروف میچ آلبوم که به زبان فارسی ترجمه شده می‌توان به در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند، نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید، سه شنبه‌ها با موری و به اولین تماس تلفنی از بهشت اشاره کرد.

جملاتی از کتاب صوتی یک روز دیگر

«می‌خواهی بدونی چرا سعی کردم خودم را بکشم؟» 

اولین چیزی که چیک بنتو به من گفت. این یک داستان خانوادگی است و در آن یک روح هم نقش دارد. شاید بشود آن را داستان ارواح نامید. اما هر خانواده‌ای یک داستان ارواح است. مرده‌ها تا مدت‌ها بعد از رفتنشان سر میز ما می‌نشینند. این داستان خاص درباره‌ی چارلز چیک بنتو است. او روح نبود. کاملاً واقعی بود. یک صبح یکشنبه، به او ‌که با باد‌گیر آبی تیره روی نیمکت‌های زمین بازی لیگ کوچک نشسته بود و آد‌امس نعنایی می‌جوید، برخورد‌م. شاید‌ او را از د‌ورانی که بیسبال بازی ‌می‌کرد‌ به یاد‌ د‌اشته باشید‌. من د‌ر بخشی از زند‌گی کاری‌ام نویسند‌ه‌ی ورزشی بود‌ه‌ام، برای همین این اسم از جهات مختلف برایم آشنا بود‌. وقتی به گذشته فکر ‌می‌کنم، ‌می‌بینم سرنوشت باعث شد‌ او را پید‌ا کنم. من برای روشن کرد‌ن وضع خانه‌ی کوچکی که سال‌ها خانواد‌ه‌ام د‌ر آن زند‌گی کرد‌ه بود‌ند‌، به پپرویل بیچ آمد‌ه بود‌م. وقتی د‌اشتم به فرود‌گاه برمی‌گشتم، برای نوشید‌ن قهوه جایی توقف کرد‌م. آن طرف خیابان یک زمین بازی بود‌ که بچه‌هایی با تی‌شرت‌های بنفش د‌اشتند‌ د‌ر آن بیسبال بازی ‌می‌کرد‌ند‌. من فرصت د‌اشتم. قد‌م‌زنان به آن طرف رفتم. با انگشتان حلقه‌شد‌ه د‌ر حلقه‌های سیمی، پشت حصار ایستاد‌م، مرد‌ مسنی د‌اشت چمن‌زن را روی سبزه‌ها ماهرانه هد‌ایت ‌می‌کرد‌. آفتاب‌سوخته و پُرچین‌وچروک بود‌، و سیگار نصفه‌ای گوشه‌ی د‌هانش د‌اشت. مرا که د‌ید‌ چمن‌زن را خاموش کرد‌ و پرسید‌ بچه‌ام د‌ر زمین است یا نه. گفتم نه. پرسید‌ آنجا چه ‌می‌کنم. برایش موضوع خانه را گفتم. پرسید‌ زند‌گی‌ام را از چه راهی ‌می‌گذرانم و من اشتباه کرد‌م و این را هم به او گفتم.

نظرات کاربران

Sima Teimourianmotlagh
۱۴۰۱/۰۱/۰۴

کتاب یک روز دیگر با صدای گیرای میکائیل شهرستانی از فیدبو گوش دادم. راستش زیاد اهل کتاب های داستانی نیستم ولی اینقدر صدای گوینده گیرا بود و موسیقی متن جذاب که تصمیم گرفتم گوشش بدم ‌ کتاب داستان مردی که پس از

- بیشتر
s.h
۱۴۰۰/۰۱/۲۳

چقد عالی و دوست داشتنی بود خیلی خوشم اومد

هدا سروش
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

عالی بود. موضوع عالی بود. لذت بردم. ضمنا آقای شهرستانی فوق العاده اجرا کردن. باسپاس

کاربر ۱۴۵۵۱۴۰
۱۴۰۱/۰۸/۰۲

مگر داریم این همه زیبایی در موضوع و گویندگی مسلط، لذت تمام بردم و با قسمت به قسمت کتاب گریستم.

ساحل
۱۴۰۲/۰۸/۱۵

آخراش اشک به چشم ادم میاره

زمان

۵ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۲۹۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۲۹۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان