دانلود کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید میرجلال الدین کزازی با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید میرجلال الدین کزازی اثر محمد حسن قائمی

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید میرجلال الدین کزازی

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید میرجلال الدین کزازی

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید میرجلال الدین کزازی، نوشته‌ی کریم فیضی، مجموعه‌ای از گفتگوهای خواندنی او با صاحب‌نظران متفاوت در زمینه‌های متفاوت مانند فلسفه، عرفان، ادبیات، تاریخ، هنر، موسیقی، حقوق و… درباره معنا و مفهوم زندگی است.

نسخه صوتی کتاب زندگی و بس؛ دکتر سید میرجلال الدین کزازی مصاحبه‌ای شنیدنی با این ادیب مشهور است. این اثر را با صدای محمدحسن قائمی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید میرجلال الدین کزازی

سخن گفتن درباره‌ی زندگی آسان نیست. اما همیشه راه‌هایی برای ما وجود دارد تا درباره‌ی معنا و مفهوم زندگی بدانیم و در آن عمیق شویم. یکی از این راه‌ها،دانستن و خواندن و شنیدن نظرات و تجربیات بزرگان علم و ادب است. کسانی که به واسطه‌ی مطالعات عمیق و تجربیات عجیبشان، درک دیگری از زندگی دارند و طور دیگری به آن نگاه می‌کنند. کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید میرجلال الدین کزازی مجموعه‌ی گفتگوی کریم فیضی با دکتر میرجلال‌الدین کزازی است که او را به واسطه‌ی استفاده از کلمات فارسی سره در آثارش می‌شناسیم. زندگی از مینو تا مینو نامی است که برای این قسمت از مجموعه‌ی زندگی و بس؛ دکتر سید میرجلال الدین کزازی انتخاب شده است.  

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید میرجلال الدین کزازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید با زندگی، آرا و عقاید و افکار دکتر میرجلال‌الدین کزازی درباره‌ی زندگی آشنا شوید، کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید میرجلال الدین کزازی گزینه‌ای عالی برای شماست. زندگی و بس؛ دکتر سید میرجلال الدین کزازی برای علاقه‌مندان به ادبیات فارسی هم کتابی جذاب به شمار می‌رود.

درباره‌ی کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است.

جملاتی از کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید میرجلال الدین کزازی

زندگانی در چشم من معنایی دارد که در چشم شما یا هرکس دیگر دارای آن معنا نیست. معنای زندگانی اگر بخواهیم آنچه را بیشتر در این زمینه بازنموده شده است بگوییم، می‌توانیم گفت رسیدن به شناخت و آگاهی است. آن اخگر و یا آن آذرخش که در دل تیرگی می‌درخشد، به گونه‌ای آن دو تیرگی را بر ما آشکار می‌دارد. درست است که ما از تیرگی نخستین آمده‌ایم، تا گام در تیرگی دومین بنهیم، اما هنگامی ما از این دو تیرگی، دو نهفتگی آگاه می‌شویم که ان اخگر یا آن آذرخش در دل تیرگی بدرخشد. از دیرزمان فرزانگان و دانایان بر آن بوده‌اند که ما می‌توانیم شناختی روشن از پدیده‌ها بیابیم. هنگامی که آن‌ها را با ناسازشان می‌سنجیم. آنچه در پدیده‌ای هست که در ناساز آن نیست، زمینه‌ای می‌شود برای شناخت آن پدیده؛ به شناخت فراگیر نه آن شناخت تنگ دانشورانه. هنگامی که می‌خواهیم پدیده‌ای را آن‌چنان که هست بشناسیم، شاید بتوان گفت بهترین روش آن است که آن را با پدیده‌ی ناسازش بسنجیم. 

فهرست

  • مقدمه
  • زندگی و بس



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۳۵۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۳۵۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان