دانلود کتاب صوتی چگونه صبور باشیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه صبور باشیم اثر علیرضا مرادی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه صبور باشیم

گوینده:ندا پوریان
گردآورنده:علیرضا مرادی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه صبور باشیم

کتاب صوتی چگونه صبور باشیم، با ترجمه‌ی علیرضا مرادیان به بررسی عوامل و راهکارهایی می‌سازد که می‌توانند از ما شخصیتی صبور و شکیبا بسازند. علاوه بر تمرین‌هایی عملی نیز دارند که با انجام دادن آن‌ها، صبوری را می‌آموزیم.

نسخه صوتی کتاب چگونه صبور باشیم را می‌توانید با صدای دلنشین ندا پوریان تهیه کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه صبور باشیم

صبر جز یکی از ارزش‌های اخلاقی به حساب می‌آید. اگر به آثار بزرگان ادبیات و حکمت نگاهی بیندازیم می‌بینیم که در فواید صبر کردن چقدر نوشته‌اند و حتی ضرب‌المثل‌هایی هم داریم که ما را به صبور بودن تشویق می‌کنند. اما آیا صبور بودن در زندگی به همان آسانی است که می‌گوییم؟ آیا اگر ما شخصیت صبوری داشته باشیم به چیزی بیشتر از بقیه افراد دست پیدا می‌کنیم؟ شکیبایی چه چیزهایی را می‌تواند به شخصیت و زندگی ما اضافه کند؟ 

در کتاب صوتی چگونه صبور باشیم، درباره‌ی اهمیت بردباری در زندگی گفته شده است. اما بهترین بخش کتاب صوتی چگونه صبور باشیم این است که از حالت شعار دادن خارج می‌شود و با ارائه‌ی راهکارهای عملی و کاربردی، راه و روش شکیبایی و بردباری را به ما آموزش می‌دهد. کتاب صوتی چگونه صبور باشیم تمریناتی دارد که با انجام دادن آن‌ها می‌توانیم به صبور بودن خودمان کمک کنیم.

کتاب صوتی چگونه صبور باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر همیشه عجله دارید و دوست دارید بتوانید صبور بودن را یاد بگیرید، کتاب صوتی چگونه صبور باشیم را انتخاب کنید. کتاب صوتی چگونه صبور باشیم به درد همه‌ی افرادی می‌خورد که دوست دارند بتوانند در زندگی‌شان صبر و شکیبایی را انتخاب کنند. 

جملاتی از کتاب صوتی چگونه صبور باشیم

شانزده روش برای صبور، شکیبا و بردبار بودن

صبور بودن وصبر داشتن با به صورت کلی داشتن شخصیتی صبور می‌تواند شما را فردی قدرتمند، آرام و البته قابل اعتماد نشان دهد. پرهیز از عجله‌ی بی‌مورد، تمرکز داشتن، خطا نکردن، اعتماد به نفس و کاهش ترس و استرس، حداقل مواردی هستند که دستاورد یک فرد صبور به حساب می‌آیند. در کتاب صوتی چگونه صبور باشیم روش‌هایی که از شما فرد یا شخصیتی صبور می‌سازد را بررسی می‌کنیم. در این قسمت نکاتی را برای شما آماده کرده‌ایم که تمرین این نکات، به شما کمک میکند صبورتر از قبل باشید. 

نظرات کاربران

کاربر 2130803
۱۴۰۰/۱۲/۰۴

نسبت به قیمتش خوب صدای گویینده هم خوب

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان