دانلود کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم اثر مریم قریشی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم

کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم، کتابی جذاب است که مرحله به مرحله‌ی طراحی یک لوگوی زیبا، کارآمد و به‌یادماندنی را به ما آموزش می‌دهد. 

کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم را مریم قریشی به فارسی ترجمه کرده است و نسخه صوتی آن با صدای ندا پوریان در اختیار شما قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم

اگر همین الان از شما بخواهند که چند برند مشهور را نام ببرید، کدام  را انتخاب می‌کنید؟ آیا می‌توانید لوگوهای آن‌ها را به یاد آورید؟ لوگوهای برندهای مشهور در ذهن همه‌ی ما ثبت شده است. کافی است فقط چند لحظه چشم‌مان را ببندیم و به آن‌ها فکر کنیم. این دقیقا کاری است که یک لوگوی خوب باید بتواند انجام دهد. در کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم قدم به قدم مراحل طراحی یک لوگوی خوب و به یادماندنی را با هم مرور می‌کنیم. در این صورت است که می‌توانیم لوگویی برای معرفی کار، کالا یا خدماتمان انتخاب و طراحی کنیم که ما را به یکی از برندهای مشهور بدل کند. 

کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم برای طراحان گرافیک و لوگو کتابی مناسب است. اگر دوست دارید که خودتان لوگویتان را طراحی کنید، می‌توانید از کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم کمک بگیرید.

جملاتی از کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم

 چگونه لوگو طراحی کنیم؟

یک لوگوی عالی چیزی فراتر از ترکیب تصاویر و واژگان است. یک لوگوی خوب داستان شرکتتان را تعریف می‌کند. اینکه چه کسی هستید؟ چه‌کار می‌کنید و برای چه ارزشی ایستادگی می‌کنید؟ شاید درخواست زیادی از یک اثر هنری باشد. و دقیقا به همین دلیل این‌کار ارزشش را دارد که وقت صرفش کنید تا درست انجام شود. خوشبختانه مجبور نیستید این‌کار را به تنهایی انجام دهید. مراحلی که برایتان خواهیم گفت، شما را وارد فرایند طراحی لوگو می‌کند به طوری‌که به برند شدن موفقیت‌آمیز شما در بازار می‌انجامد. 

نظرات کاربران

maryam
۱۳۹۹/۰۱/۰۶

کوتاه ک خلاصه بود و مفید و جامع بود ولی خیلی کلی بود و بیشتر برای اشنایی بود و مفاهیم جزیی رو نداشت.

کاربر ۱۹۳۷۹۳۹
۱۴۰۲/۰۵/۱۲

هنوز شروع نشده تموم شد خیلی خیلی کوتاه بود خیلی کلی گویی و ساده بود

Mohsen Nouri
۱۳۹۹/۰۲/۱۱

سام دوستان من عضو طاقچه بینهایتم، هر کتابی رو میتونم مطالعه کنم یا گوش بدم، برای این کتاب نظر ۴ دادم چون هنوز گوش ندادم💙

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان