دانلود کتاب صوتی سخاوت + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سخاوت اثر مارک ویکتور  هانسن

دانلود و خرید کتاب صوتی سخاوت

معرفی کتاب صوتی سخاوت

سخاوت اثری از مارک ویکتور هانسن، مربی معروف رشد فردی و موفقیت است که با ترجمه مهیار ستاری و مرتضی عابدینی فرد در انتشارات شادن پژواک صوتی شده است.

 درباره کتاب سخاوت

 هانسن در این کتاب صوتی توضیح می‌دهد که بسیاری از افرادِ بخشنده به سببِ سخاوتشان، از زندگیِ کاملاً موفقی برخوردارند و سخاوت در هر مرحله از زندگی، مؤثر واقع می‌شود.

تجربیات نشان داده است که شادترین افراد کسانی‌اند که مداوم می‌بخشند؛ آنها هر جایی که باشند و به هر نحو ممکن می‌بخشند و به دنبال آن مکرر از پاداش و نعمتِ آشکار و نهان برخوردار می‌شوند و هر چه بیشتر می‌بخشند بیشتر دوست دارند به کارشان ادامه دهند. بهترین حالت زندگی، بخشش و سخاوت است.

از هر دست بدهید از همان دست می‌گیرید. وقتی بخشش نداشته باشید، بخشش هم نمی‌بینید. اما سخاوتمندانی که سرگرم بخشش‌اند افرادی بسیار دست و دلباز، مترقی و علاقه‌مند به همکاری‌اند. تجربه به آنها فهمانده که هرچه بیشتر ببخشند، بیشتر هم نصیبشان می‌شود. وقتی صدای کمک‌خواهی کسی را می‌شنوند، به یاری‌اش می‌شتابند و باقی سخاوتمندان را برای کمک رسانی فرا می‌خوانند.

طبیعت از خلاء بیزار است. از هر دست بدهید از همان دست دریافت خواهید کرد. هیچ خلاءیی باقی نمی‌ماند. وقتی شما ببخشی، چند برابرش به دستت می‌رسد.

شنیدن کتاب سخاوت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 تمامی علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و رشد فردی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان