دانلود کتاب صوتی سامان دادن کارها با صدای شهاب ایلکا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سامان دادن کارها اثر دیوید آلن

دانلود و خرید کتاب صوتی سامان دادن کارها

معرفی کتاب صوتی سامان دادن کارها

کتابچه صوتی سامان دادن کارها چکیده مطالب کتابی به همین نام، اثر دیوید آلن است. آلن در این اثر درباره هنر کارآمدیِ بدون استرس صحبت می‌کند.

درباره کتاب سامان‌دادن کارها

امروزه،کارهای بسیاری بدون برنامه‌ریزی و غیر منتظره پیش می آیند. وقتی شما از انجام ندادن کارهایی ناراحت می‌شوید که به دلیل اضطرار زمان نادیده می‌گیرید، احساس گناه، احساس ترس و نگرانی ذهنی و ناامیدی، در شما ایجادمی‌شود. برای حل این مسئله، شما نیاز به یک انتخاب هوشمندانه بینِ کار از قبل پیش‌بینی شده و کار به ظاهر فوری در حال حاضر، دارید؛ سپس، درباره هر توافق زمانی با خودتان مذاکره کنید.

شیوه سامان دادن کارها (GTD)) به روش دیوید آلِن از ابتدای ابداع در سال ۲۰۰۲، به یک سبک ملی تبدیل شده است. فرایند بهره‌وری، بهترین روش برای افرادی است که وظایف بسیاری دارند تا بر رویشان کار کنند؛ بنابراین، نیاز به سازماندهی گسترده‌ای هست تا همه آن وظایف درک شوند. موضوع اصلی کتاب سامان دادن کارها این است که همه دغدغه‌ها را بیرون از ذهن‌خود نگاه دارید؛ نتیجه نهایی فقط سازمان‌یافته شدن بیشتر شما نیست، بلکه با توانایی عملکرد روشمند و اجرای یکپارچه، زیاد تحت فشار قرار نمی‌گیرید.

پس از انتشار کتاب سامان دادن کارها نوشته دیوید آلِن، روش و ایده‌های مؤثر او نظر هزاران طرفداری را جلب کرده‌اند که از این روشها و ایده‌ها در زندگی شخصی و حرفه‌ای‌شان استفاده می‌کردند تا به زندگی خود نظم ببخشند.

کلید موفقیت این روش انجام هر پنج مرحله است: گردآوری، پردازش، ساماندهی، بازنگری و انجام کارها.

گرد‌آوری به معنای یادداشت کردن همه کارها در فهرست‌های اختصاصی کارهای ضروری می‌باشد. پردازش به معنای شناسایی اقدام واقعی موردنیاز برای تکمیل هر کار است. سپس جریان کارتان را ساماندهی می‌کنید. بازنگری به معنای مرور انتخابهای‌تان برای هر کاری است که باید انجام شود؛ مرور و بررسی روزمره فهرست کارهای مختلف و اقدامات عملی، پیگیری و تکمیل کارتان را تضمین خواهد کرد. و سرانجام، اقدام عملی صورت می‌گیرد.

شنیدن کتابچه سامان دادن کارها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل سامان‌ دادن کارها را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد