دانلود کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید با صدای احسان اطهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید اثر اُزان وارُل

دانلود و خرید کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید

نویسنده:اُزان وارُل
امتیاز:
۴.۷از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید

کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید نوشته ازان وارل است. این کتاب شیوه تازه‌ای از فکر کردن را به شما یاد می‌دهد و کمک می کند تا بتوانید دنیا را جور دیگری ببینید و تصمیم بگیرید. این کتاب با ترجمه زهره نوروزی و صدای احسان اطهری منتشر شده است.

درباره کتاب مانند مهندس هوافضا بیندیشید

هدف نویسنده در این کتاب، تشکیل ارتشی از افرادی غیر از دانشمندان هوافضا است که با مشکلات روزانه یک دانشمند هوافضا دست و پنجه نرم می‌کنند. شما با مطالعه این کتاب می‌توانید زندگی‌تان را کنترل کنید؛ فرضیات، کلیشه‌ها و الگوهای سنتی را به چالش بکشید و جایی که دیگران به بن‌بست می‌رسند، شما با خلق فرصت‌های جدید، شرایط را به نفع خودتان دگرگون کنید.

اندیشیدن به شیوهٔ دانشمند هوافضا به این معنا است که دنیا را از زاویه‌ای دیگر ببینید. دانشمندان هوافضا چیزی را تصور می‌کنند که تصور آن برای دیگران محال می‌نماید و مسایل حل‌نشدنی را حل می‌کنند، کار آن‌ها تبدیل شکست‌ها به پیروزی و ایجاد گشایش از دل محدودیت است.

آنان به‌خوبی آگاهند که همهٔ قوانین، وحی مُنزَل نیستند و می‌توان با تغییر مفروض، مسیری نو را پیمود. این طرز تفکر، نه‌تنها دیدگاه افراد را به جهان دگرگون می‌کند؛ که قدرت تغییر دنیا را نیز به آنان ارزانی می‌دارد.

شنیدن کتاب مانند مهندس هوافضا بیندیشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به دنبال موفقیت بیشتر هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب مانند مهندس هوافضا بیندیشید

دانشمندان هوافضا نیز همانند سایر دانشمندان به تردید خو گرفته‌اند. آن‌ها می‌دانند در هر قدمی که برمی‌دارند تردید حضور دارد. تقریباً تمامی پیشرفت‌های بشری حاصل آن هستند که فردی متوجه امری خلاف قاعده می شود و با خود می‌اندیشد «چه جالب!»، و بعد نگاهی دقیق‌تر می‌اندازد تا ببیند ماجرا از چه قرار است.

توانایی ما برای بهره‌وری هرچه بیش‌تر از عدم قطعیت، به ایجاد بیش‌ترین ارزش بالقوه منجر می‌شود. ما باید سرشار از آمادگی باشیم، نه این‌که بخواهیم هراس و دودلی را برطرف کنیم. جایی که قطعیت به پایان می‌رسد، پیشرفت شروع می‌شود. وسواس ما برای دوری از عدم اطمینان یک عارضهٔ جانبی دیگر هم دارد و بینش ما را مثل حضور در اتاق آینه به گمراهی می‌کشد.

بخش زیادی از دانش ما مستعد خطا است و تشخیص بخش‌های فاقد مدرک واقعی همیشه آسان نیست. ما در هنرِ تظاهر به ابراز عقیده، حرفه‌ای شده‌ایم، لبخند می‌زنیم، تأیید می‌کنیم و با یک پاسخ از سر ناچاری، لاف می‌زنیم. به ما گفته‌اند: «آن‌قدر ادای چیزی را دربیاوریم تا در نهایت، خودِ واقعی‌مان به همان چیزی که ادایش را درمی‌آوریم بدل شود.» فخرفروشی و بیان پاسخ‌های قطعی را ارزش می‌دانیم؛ حال آن‌که دانش‌مان در زمینه‌ای خاص اندکی بیش از جست‌وجویی دودقیقه‌ای در ویکی‌پدیا نیست. کوتاه نمی‌آییم، تظاهرکنان که می‌دانیم - آنچه را که فقط می‌پنداریم که می‌دانیم- و به حقایق واضحی که مغایر با عقاید سرسخت ما است توجهی نداریم؛ لافِ علم زدن، گوش‌هایمان را بر روی پیام‌های آموزشی از منابع بیرونی می‌بندد.

یقین نمی‌گذارد ناتوانی‌مان را ببینیم؛ هر چه بیش‌تر تفسیر خودمان را از حقیقت بگوییم - آن‌هم با شور و حرارت و چاشنی حرکت‌های اغراق‌آمیز دست- نفس‌مان را پروبال بیش‌تری داده‌ایم تا جایی که سر به فلک بکشد و آن‌گاه آن‌چه در زیر آن نهفته است، پنهان می‌ماند.

موفقیت هنگامی نمایان می‌شود که از پاسخ‌های قاطع دست بشوییم، چرخ‌های آموزشیِ گذشته را از حرکت بازداریم و از روشنایی گام در تاریکی‌ها بگذاریم. اگر پا را از حریم امن‌تان فراتر نگذارید، آن‌چه انتظارش را ندارید نخواهید یافت. کسانی که به‌جای راحتی و آسایش در وضع موجود، خطر می‌کنند و با ناشناخته‌های بزرگ درمی‌آویزند، در عصر حاضر یک سروگردن از دیگران بالاترند.

نظرات کاربران

کاربر ۳۶۸۳۸۳۶
۱۴۰۱/۱۲/۱۳

عالیه واقعا خیلی خیلی تاثیرگذار بود

erfan9090
۱۴۰۱/۰۷/۲۳

عالی بود

xmwhamed
۱۴۰۰/۰۸/۲۴

کوتاه و عالی!

موسوی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳

خوبی این کتابهای صوتی اینه که تقریبا تو هر شرایطی میشه بهشون گوش داد و ازشون استفاده کرد خصوصا این کتاب که فوق‌العاده از طاقچه و ره‌ آورد مدیریت تشکر میکنم

نازنین
۱۴۰۰/۰۲/۱۰

ترس از شروع کردن واقعا فلج کننده‌ست این کتاب برای همه کسایی که نگران شروع کردن هستن ضروریه

صحرا
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

در زمینه خلاقیت و ابتکار کتاب تاثیر گذاری هست. متن و صدای گوینده خیلی خوب باهم تطبیق پیدا کردند.

رضوی
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

نکته جالب این کتاب اینه هم زندگی شخصی و هم کسب و کار آدم رو می‌تونه متحول کنه همه چیز عالی بود تو یک ساعت یک کتاب رو مطالعه کردم و کلی چیز جدید آموختم

گلی وزیری
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

پر از نکته های جالب هیچ کتابی رو نخونده بودم که نوشته باشی زمانی رو به بطالت بگذرونید عالی عالی عالی

رضا یزدی
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

انسان منطقی خودش را با جهان وفق میدهد اما انسان غیرمنطقی اصرار میکند جهان را با خودش وفق دهد و بار پیشرفت به گردن انسان غیر منطقی ست. بی‌نظیره واقعا

شایان د
۱۴۰۰/۰۲/۱۲

اینکه مثل یک مهندس هوا فضا فکر کنی و مسائل روز‌مره زندگی و کاریت رو رفع کنی خیلی جالبه و خلاقیت صرفا یک چیز ذاتی نیست میشه با تمرین یکمقدار به دست آوردش

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۰۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۰۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان