دانلود کتاب صوتی چگونه با بی‌انگیزگی مبارزه کنیم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه با بی‌انگیزگی مبارزه کنیم اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه با بی‌انگیزگی مبارزه کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه با بی‌انگیزگی مبارزه کنیم

چگونه با بی انگیزگی مبارزه کنیم یکی از سخنرانی‌های کشیش کلیسای لیکوود، جول اوستین است. در این کتاب صوتی جول اوستین بیان می کند در خیلی از زمان‌ها انسان دچار بی‌انگیزگی و ناامیدی می‌شود و دست از تلاش برای رسیدن به اهداف خود بر می‌دارد او می‌گوید که چگونه می‌توان با اعتماد به خداوند از این بحران‌های روحی نجات پیدا کرد.

 شنیدن کتاب چگونه با بی انگیزگی مبارزه کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 شنیدن این سخنرانی برای همه خوب است. 

بخشی از کتاب چگونه با بی انگیزگی مبارزه کنیم

ما خیلی راحت می‌توانیم شور و اشتیاق زندگی کردنمان را از دست بدهیم.

یک لحظه هیجان‌زده بودیم، انگار هر روز یک قدم جلوتر می‌رفتیم، به رسیدن به رؤیاهایمان باور داشتیم، عاشق خندیدن بودیم اما با گذشت زمان، اگر مراقب نباشیم وقتی اتفاقات آنطور که فکر می‌کنیم پیش نروند، بی‌انگیزه خواهیم شد.

وقتی هم بی‌انگیزه شوید زندگی رنگ و بوی خود را از دست می‌دهد. شاید بخندید، اما شادی واقعی پشت آن نیست. با دوستانتان بگو بخند می‌کنید اما خنده‌تان واقعی نیست. جلوی مردم طبیعی رفتار می‌کنید اما در تنهایی خود ناامید هستید و متعجبید که مشکل کارتان کجاست. گاهی اوقات چون خسته هستیم بی‌انگیزه می‌شویم. درگیری‌هایی که خیلی بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردیم طول کشیده است. همچنین به خاطر اینکه آسیب دیده‌ایم، مثلاً یک نفر در حقمان بدی کرده است، می‌توانیم بی‌انگیزه شویم. به جای آنکه بی‌خیال آن شویم، به آن چسبیده‌ایم. بعضی دیگر به خاطر دیدگاه اشتباه‌شان، بی‌انگیزه هستند. آنها فکر می‌کنند که مشکلاتشان بیش از حد بزرگ است، طوری که هیچوقت به نتیجه نمی‌رسند.


معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

somi
۱۳۹۸/۱۲/۲۹

صدای این خانم گوینده بسیار اعصاب خوردکن بود وباعث شد بعد کمتراز۵دقیقه ادامه ندم

کاربر ۱۶۲۹۰۶۸
۱۳۹۹/۰۵/۲۰

صدای گوینده منو از شنیدن کتاب منصرف کرد.

Firoo
۱۳۹۹/۱۲/۱۴

ترسناکه گویندگیش😑

آیاپیر بختیاری
۱۳۹۹/۰۶/۲۶

گوینده لحن فیلم هندی گرفته که کار رو فاجعه بار خراب کرده است! اگر امکانش باشه کتاب رو حذف کنید از بس فاجعه است... لطفاً هر فایلی رو به اپلیکیشن اضافه نکنید.

zariiiran
۱۳۹۹/۰۱/۱۰

گویندگیش بامزه است، گویا فارسی زبان نیستن! زیاد اثر قوی برای من نبود، ولی دوسش داشتم، با این گویندگی متفاوتش! و اینکه انگیزه از تفکر تو دستور میگیره! فکرتو عوض کن!

کاربر 4477916
۱۴۰۱/۰۷/۱۷

مطلبی عالی داره جوری که تو زندگیم لازم بود و تاثیرگذار هست ولی واقعا گونده اش بده بهترین گوینده مهبد قناعت پیشه

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۵۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۵۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان