دانلود کتاب صوتی عشق روی چاکرای دوم با صدای مریم محبوب لایزال + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عشق روی چاکرای دوم اثر ناتاشا  امیری

دانلود و خرید کتاب صوتی عشق روی چاکرای دوم

معرفی کتاب صوتی عشق روی چاکرای دوم

کتاب صوتی عشق روی چاکرای دوم مجموعه ده داستان نوشته ناتاشا امیری، نویسنده معاصر ایرانی است که با صدای مریم محبوب می‌شنوید.

درباره کتاب عشق روی چاکرای دوم

 آنکه شبیه تو نیست، ویرگول، همین نزدیکی اما، ششمین نسل با حرف‌های اضافه، من به توان تو، عشق روی چاکرای دوم، غم میان بادهای موسمی، به چهل روایت دخترانه، هاورت ماروت و با تشدید روی جیم نام داستان این مجموعه‌اند که همگی حال و هوایی زنانه دارند. او در این داستا‌ها سعی کرده تصویری حقیقی از زندگی زنان جامعه امروز را بازتاب دهد. اولین داستان این مجموعه، آن‌که شبیه تو نیست موفق به کسب تندیس صادق هدایت شده است.

شنیدن کتاب عشق روی چاکرای دوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه فارسی و ادبیات امروز را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره ناتاشا امیری

ناتاشا امیری هنرمند منتقد و داستان‌نویس ۵۰ ساله ایرانی است که در کابل متولد شده و در رشته مهندسی کشاورزی درس خوانده است. او در سال ۱۳۷۴ داستان‌نویسی خود را شروع کرد و در طول فعالیت حرفه‌ای‌اش چندین بار از جشنواره‌های مختلف جایزه گرفت. 

از جمله افتخارات ناتاشا امیری 

نامزد کتاب سال برای کتاب عشق روی چاکرای دوم، کسب جایزه سراسری مجله عصر پنجشنبه برای داستان ما سکوت از مجموعه داستان‌های هولا هولا، نامزد دوره هشتم جایزه بنیاد گلشیری برای کتاب چاکرای دوم، برنده داستان مردمی سایت سخن صدسالگی صادق هدایت برای داستان آن‌که شبیه تو نیست از کتاب چاکرای دوم و ... 

از جمله دیگر آثار این نویسنده می‌توان به هولا هولا، داستان‌های کوتاه ایران و سایر کشورهای جهان، با من به جهنم بیا، راویان و ... اشاره نمود.

 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد