دانلود کتاب صوتی هنر بیان با صدای امیرحسین شهپروصال + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر بیان اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر بیان

انتشارات:انتشارات پر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۲۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هنر بیان

کتاب صوتی هنر بیان اثری از برایان تریسی درباره اهمیت خوب صحبت کردن است. او در این کتاب یک پیام برای تمام مخاطبانش دارد: خوب حرف بزن تا برنده شوی.

برایان تریسی که یکی از معروف‌ترین سخنرانان انگیزشی در سراسر دنیا است، در این کتاب از اهمیت توانایی ما در خوب حرف زدن صحبت می‌کند و معجزاتی را که فن بیان به دنبال دارد به ما یادآوری می‌کند. او همچنین راهکارهایی را به ما آموزش می‌دهد تا به این وسیله بتوانیم توانایی خود را در زیبا صحبت کردن، افزایش دهیم.

نسخه صوتی این اثر را می‌توانید با صدای گرم و زیبای امیرحسین شهپر وصال بشنوید.

درباره کتاب صوتی هنر بیان

همه ما درباره اهمیت خوب صحبت کردن چیزهایی می‌دانیم. حتما چنین تجربه‌هایی داشته‌ایم که بسیاری از اوقات، با سخنان خوب افرادی که از توانایی بالایی در سخنرانی و حرف زدن برخوردارند، به چیزی یا انجام کاری قانع شده‌ایم. ممکن است در دلمان آرزو کرده باشیم که بتوانیم به همین خوبی صحبت کنیم و این توانایی را در خودمان پرورش دهیم اما راهش را نمی‌دانستیم. برایان تریسی اینجا است تا با این کتاب به ما کمک کند توانایی خود را در صحبت کردن، افزایش دهیم و به این ترتیب به یکی از همان افرادی تبدیل شویم که در دسته سخنرانان برتر قرار دارند.

توانایی خوب صحبت کردن می‌تواند به ما کمک کند تا برای خودمان احترام بخریم. اگر در شرکت یا سازمانی کار می‌کنیم، اعتبار آنجا را بالا ببریم و دیگران را متقاعد کنیم.

این توانایی بسیار به کار می‌آید، چرا که ما، چه سخنران باشیم و چه انسانی عادی، از توانایی حرف زدن و ارتباط برقرار کردن با دیگران بی‌نیاز نیستیم و با کمک همین ارتباطات است که می‌توانیم روابطی سازنده و سالم برقرار کنیم.

تریسی در کتاب صوتی هنر بیان درباره قدرت ذهن و تاثیرگذاری آن در سخنان ما حرف می‌زند. این کتاب نکاتی جذاب دارد که به ما کمک می‌کند به عنوان یک سخنور تازه‌کار، پیشرفت کنیم. علاوه بر این، حتی اگر یک سخنران پیشرفته هم هستیم، می‌توانیم از مطالب این کتاب استفاده کنیم چون مسیر کمال، هیچ انتهایی ندارد. برایان تریسی برای افراد باتجربه نیز تکنیک‌هایی را بیان می‌کند که شگردهای سخنوران برجسته در زمینه تجارت، سیاست و زندگی شخصی است.

چرا باید این کتاب را گوش کنیم؟

کتاب صوتی هنر بیان قرار است به ما کمک کند تا در کار، زندگی شخصی، گفتگوهای روزمره، سخنرانی‌های بزرگ، روابط کاری و... پیشرفت کنیم. این اثر می‌تواند از ما، یک سخنور توانمند و برجسته بسازد که در زمینه‌های مختلف، با موفقیت سخنرانی می‌کند و همچنین ما را به کسی تبدیل کند که همیشه، حرف‌هایی تاثیرگذار برای گفتن دارد.

شنیدن کتاب صوتی هنر بیان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

تمام افرادی که به توانایی خود در صحبت کردن و گفتگو و همچنین سخنرانی کردن، اهمیت می‌دهند، مخاطبان کتاب صوتی هنر بیان هستند. اگر دوست دارید در کار خود به عنوان یک سخنران مبتدی یا حتی باتجربه پیشرفت کنید، این کتاب یک منبع کمکی عالی برای شما است.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی ۵ ژانویه‌ی ۱۹۴۴ در شارلوت تاون کانادا متولد شد. او در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمده بود و به همین دلیل از همان دوران کودکی با فقر آشنا بود. همین موضوع سبب شد تا کارهای مختلف و البته کم درآمدی را تجربه کند. در دوران جوانی کار در کشتی را انتخاب کرد و به این ترتیب به دور دنیا سفر کرد. علاوه بر این، تجربه او در در انجام کارهای مختلف و متفاوت سبب شد تا مهارت‌های مختلفی را کسب کند. اما او همواره از خودش یک سوال می‌پرسید: چرا دیگران همیشه از او موفق‌تر هستند؟

این سوال ذهن او را چنان به خود درگیر کرد که زندگی‌اش را در مسیر امروزش قرار داد. تریسی تصمیم گرفت تا تمام تجربیات و دانسته‌هایش را در زمینه فروش گردآوری و تدوین کند و به این ترتیب یک ساختار دقیق برای فروش بنا کند.

در حال حاضر، برایان تریسی یکی از مشهورترین افراد در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه منابع انسانی است. او آثار بسیاری در این زمینه تالیف کرده است و همچنین سمینارهای مختلفی را در سراسر جهان برگزار می‌کند که دویست و پنجاه هزار نفر شرکت کننده دارد. او با بنیان نهادن شرکت برایان تریسی اینترنشنال، به ارائه خدمات مختلف در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد.

تریسی شعار جالبی دارد: «مطالعه کن، گوش کن و پیوسته بیاموز و رشد کن» او با استفاده از همین روش به موفقیت‌های زیادی دست یافت. او می‌گوید: «هیچگاه اجازه ندهید خودروی شما حرکت کند بدون اینکه در طی آن چیزی بیاموزید. هر کتاب یا همایشی، به صورت صوتی در دسترس شماست»!

درباره امیرحسین شهپر وصال

امیرحسین شهپر وصال، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۷۴ در همدان به دنیا آمد. او دوبلور و گوینده صدا و سیمای استان همدان است. او در دانشگاه بوعلی سینا همدان در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و دیپلم افتخاری فناوری اطلاعات دارد.

امیرحسین شهپر وصال از بیست سالگی مشغول به کار در زمینه دوبله و گویندگی شد. تا به حال در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری ایفای نقش کرده است و صدای او را می‌توانید در بازی‌های رایانه‌ای مختلف، نمایشنامه‌های صوتی، تیزرهای تبلیغاتی، پادکست‌های رادیویی و کتاب‌های صوتی بشنوید.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

مهران ظریف
۱۴۰۱/۰۶/۲۴

بیان عالی ترجمه بد

hns
۱۳۹۹/۱۱/۱۷

👌👌

زمان

۶ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۸۸۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۸۸۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان