دانلود کتاب صوتی تعادلت را حفظ کن با صدای مسعود آشوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تعادلت را حفظ کن اثر وین دایر

دانلود و خرید کتاب صوتی تعادلت را حفظ کن

نویسنده:وین دایر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تعادلت را حفظ کن

کتاب صوتی تعادلت را حفظ کن، اثر وین دایر، سخنران بزرگ انگیزشی، کتابی است با بیان نُه اصل که به شما کمک می‌کند عاداتی مطابق میلتان را بسازید. 

نسخه صوتی تعادلت را حفظ کن را با ترجمه‌ای از مهدی اصغرپور و با صدای مسعود آشوری بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی تعادلت را حفظ کن

تعادلت را حفظ کن، نه اصل برای ایجاد عاداتی مطابق میلتان را به شما آموزش می‌دهد. وین دایر در کتاب تعادلت را حفظ کن، اصولی را به مخاطبانش می‌آموزد که با پایبندی به آن‌ها می‌توان زندگی را به تعادل رساند و آن را در جهت مثبت، تغییر داد. از آن‌جایی که بیشترین رفتارهایی که ما انجام می‌دهیم از عادت‌های ما سرچشمه می‌گیرند، و همین رفتارها هستند که زندگی ما را شکل می‌دهند، برای همین تغییر آن‌ها، و به تعادل رساندنشان امری بسیار مهم است. وین دایر در کتاب تعادلت را حفظ کن، راه صحیح تغییر عادت‌ها و ایجاد تعادل در زندگی را به ما می‌آموزد.

کتاب صوتی تعادلت را حفظ کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دلتان می‌خواهد زندگی‌تان را به نقطه‌ی تعادل برسانید و تغییرات مثبت را به چشم ببینید، از کتاب صوتی تعادلت را حفظ کن کمک بگیرید.

درباره‌ی وین دایر

وین دایر با نام کامل وین والتر دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در دترویت آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان "چگونه شخصیت سالم‌تر بیابیم؟" در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب‌ها در تاریخ شد. وین دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد. در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد. او هشت فرزند دارد که همگی در فلوریدا زندگی می‌کنند.

وین دایر در ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵ به دلیل ابتلا به سرطان خون از دنیا رفت.

بخشی از کتاب صوتی تعادلت را حفظ کن

جاودانگی جنگل در رویاهای یک میوه‌ی بلوط نهفته است. برای مدت‌ها بزرگترین دستاورد بشری، رویای او بود. درخت بلوط در میوه‌ی بلوط، پرنده در تخم‌هایش نهفته است. و در عالی ترین نگرش به جایگاه روح. چون فرشته‌ای است که از خواب برخاسته و بال‌هایش را برافراشته است. رویا بذر حقیقت است. 

من همیشه با امیدها و آرزوهای بزرگ خود را سرگرم می‌کنم. 

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱۳۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱۳۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان