دانلود کتاب صوتی The Shipwrecked Sailor (ملوان کشتی شکسته و کلاغ سیاه) + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی The Shipwrecked Sailor  (ملوان کشتی شکسته و کلاغ سیاه) اثر An Ancient Egypt Story

دانلود و خرید کتاب صوتی The Shipwrecked Sailor (ملوان کشتی شکسته و کلاغ سیاه)

معرفی کتاب صوتی The Shipwrecked Sailor (ملوان کشتی شکسته و کلاغ سیاه)

کتاب صوتی The Shipwrecked Sailor شامل دو داستان با نام‌های ملوان کشتی شکسته از داستان‌های مصر باستان و داستان دوم کلاغ سیاه اثر ادگار آلن‌پو است که با هدف تقویت درک متون زبان انگلیسی برای کودکان تهیه شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی The Shipwrecked Sailor

کتاب صوتی The Shipwrecked Sailor دارای دو داستان زیبا به نام ملوان کشتی شکسته از داستان‌های مصر باستان و کلاغ سیاه اثر ادگار آلن‌پو است. داستان‌های مجموعه‌ی The Shipwrecked Sailor با هدف کمک به کودکان در پرورش و تقویت مهارت گوش دادن به زبان انگلیسی تهیه شده است. موسسه‌ی فرهنگی قوی سفید کودکان با کمک گروه ویراستاری و قصه خوانی از کشور بریتانیا با لهجه زیبای British (انگلیسی) کتاب صوتی The Shipwrecked Sailor را تهیه کرده‌اند. در ضمن متن انگلیسی و ترجمه‌ی فارسی این کتاب صوتی در کتاب الکترونیک متنی “Twelve in One” منتشر شده. برای ارتقای جنبه آموزشی همزمان با شنیدن داستان، در صورت نیاز متن انگلیسی آن را از نظر بگذرانید و برای بالا بردن درک داستان از ترجمه فارسی آن بهره گیری کنید. بخش فارسی و انگلیسی از نظر جمله‌بندی و پاراگراف ها مشابه هستند.

کتاب صوتی The Shipwrecked Sailor را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید زبان انگلیسی فرزندتان را تقویت کنید و در کنار آن به داستانی زیبا هم گوش بدهید، کتاب صوتی The Shipwrecked Sailor را انتخاب کنید.

درباره‌ی ادگار آلن‌پو

ادگار آلن‌پو در ۱۹ ژانویه ۱۸۰۹ در ماساچوست آمریکا به دنیا آمد. پدرش یک سال بعد از به دنیا آمدن او خانواده را ترک کرد و مادرش نیز سال بعد از دنیا رفت. بعد از آن جان و فرانسیس آلن سرپرستی او را به عهده‌ گرفتند. ادگار آلن‌پو به علت مشکلات مالی نتوانست به دانشگاه برود. ادگار آلن‌پو نویسنده‌ی مکتب رمانتسیم بود که البته تاثیر بسیاری هم بر مکتب سمبولیسم گذاشت. نویسندگان بسیاری مانند ویلیام فاکنر، شارل بودلر، فئودور داستایفسکی، اسکار وایلد و استفال مالارمه از او تاثیر گرفتند. از آثار ادگار آلن‌پو می‌توان به سوسک طلایی، زنده به‌گور، لیژیا، داستان‌های شگفت‌انگیز و نقاب مرگ سرخ اشاره کرد. 

او در  ۷ اکتبر ۱۸۴۹ در ۴۰ سالگی در بالتیمور آمریکا از دنیا رفت. 

جملاتی از کتاب صوتی The Shipwrecked Sailor

Four thousand years ago, a ship glided to its home harbour in the land of Egypt. A sailor jumped ashore with the rope and tied it to the mooring post. His comrades rejoiced and embraced one another, so glad they were to have survived their long journey at sea, and to know that soon they would be filling their arms with their children and kissing their wives.

But as the ship’s owner stepped ashore, dark, anxious lines crossed his brow.

His business in the lands of Wawat and Biga had not prospered, and he feared the anger of the great Pharaoh who ruled the land of Egypt. He had an attendant, a smart young fellow, who understood what was troubling his master’s mind. As they stepped off the boat, he tried to give his master words of assurance.

چهار هزار سال پیش یک کشتی به آرامی در لنگرگاه مبدا، در سرزمین مصر، پهلو گرفت. ملوانی با یک طناب به ساحل پرید و آن را به تیرک لنگرگاه گره زد. همسفرانش شادی کردند و همدیگر را در آغوش گرفتند، آنها از اینکه از یک سفر طولانی در دریا نجات یافته بودند و از اینکه می خواستند خیلی زود بچه هایشان را در آغوش بگیرند و همسرانشان را ببوسند خوشحال بودند. ولی همینکه صاحب کشتی پا به ساحل گذاشت خطوط تیره و بیمناک بر پیشانی اش نقش بست. کاسبی اش در سرزمین واوات و بیگا کساد شده بود، و او از خشم فرعون بزرگ که حاکم سرزمین مصر بود ترس داشت. او ملوانی داشت که مرد جوانی بود و فهمید چه موضوعی اربابش را به دردسر انداخته است. همینطور که آنها از کشتی پیاده می شدند ملوان جوان سعی کرد که به اربابش کلمات اطمینان بخشی بگوید .....


نظرات کاربران

کاربر 777245
۱۴۰۲/۰۹/۱۷

صدای موزیک متن خیلی بلند بود

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۱۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۱۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان