دانلود کتاب صوتی The Wicked Prince (شاهزاده گناهکار و شاهزاده هندوانه) + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی The Wicked Prince  (شاهزاده گناهکار و شاهزاده هندوانه) اثر Hans Christian Andersen

دانلود و خرید کتاب صوتی The Wicked Prince (شاهزاده گناهکار و شاهزاده هندوانه)

معرفی کتاب صوتی The Wicked Prince (شاهزاده گناهکار و شاهزاده هندوانه)

کتاب صوتی The Wicked Prince شامل دو داستان با نام‌های شاهزاده‌ی گناهکار و شاهزاده‌ی هندوانه است.  داستان‌های مجموعه‌ی The Wicked Prince باهدف تقویت درک متون زبان انگلیسی  برای کودکان تهیه شده‌اند. 

درباره‌ی کتاب صوتی The Wicked Prince

کتاب صوتی The Wicked Prince دو داستان دارد. شاهزاده‌ی گناهکار و شاهزاده‌ی هندوانه. داستان‌های این مجموعه برای کمک به تقویت مهارت شنیدن و درک متون به زبان انگلیسی به کمک گوش دادن به داستان های اصیل، توسط گروه ویراستاری و قصه خوانی از کشور بریتانیا با لهجه زیبای British (انگلیسی) به صورت صوتی شده است. متن انگلیسی و ترجمه‌ی فارسی کتاب The Wicked Prince در کتاب الکترونیک متنی “Twelve in One” منتشر شده است. شما می‌توانید برای ارتقای جنبه آموزشی همزمان با شنیدن داستان، در صورت نیاز متن انگلیسی آن را از نظر بگذرانید و برای بالا بردن درک داستان از ترجمه فارسی آن بهره گیری کنید. بخش فارسی و انگلیسی از نظر جمله بندی و پاراگراف ها مشابه هستند. 

کتاب صوتی The Wicked Prince ر ابه چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید که زبان انگلیسی‌ خود و یا کودکتان را تقویت کنید و در عین حال از شنیدن قصه‌های زیبا لذت ببرید، کتاب صوتی The Wicked Prince انتخاب مناسبی برای شما است.

درباره‌ی هانس کریستین اندرسن

هانس کریستین آندرسن در ۲ آوریل سال ۱۸۰۵ در دانمارک به دنیا آمد. او بسیار باهوش بود و قوه‌ی تخیل بالایی داشت. به همین دلیل پادشاه دانمارک هزینه‌ی تحصیلات او را بر عهده گرفت. همین امر باعث دامن زدن به شایعه‌هایی مبنی بر اینکه او پسر نامشروع پادشاه است شد. بهرحال او داستان‌های بسیاری برای کودکان نوشت. این کار او باعث شد که او را پدر ادبیات کودک بخوانند. معروف‌ترین جایزه‌ی ادبیات کودکان در دنیا، جایزه‌ی هانس کریستین آندرسن است که آن را نوبل کوچک می‌دانند.

دختر کبریت فروش، لباس جدید امپراطور، ملکه برفی، جوجه اردک زشت، پری دریایی و بند انگشتی از شناخته‌شده‌ترین نوشته‌های آندرسن هستند. او در ۴ اوت ۱۸۷۵ از دنیا رفت. زادروز هانس کریستین آندرسن روز جهانی ادبیات کودک نام دارد.  

جملاتی از کتاب صوتی The Wicked Prince

There lived once upon a time a wicked prince whose heart and mind were set upon conquering all the countries of the world, and on frightening the people; he devastated their countries with fire and sword, and his soldiers trod down the crops in the fields and destroyed the peasants’ huts by fire, so that the flames licked the green leaves off the branches, and the fruit hung dried up on the singed black trees.

Many a poor mother fled, her naked baby in her arms, behind the still smoking walls of her cottage; but also there the soldiers followed her, and when they found her, she served as new nourishment to their diabolical enjoyments; demons could not possibly have done worse things than these soldiers! The prince was of the opinion that all this was right, and that it was only the natural course which things ought to take. His power increased day by day, his name was feared by all, and fortune favored his deeds.

روزی روزگاری شاهزاده ی گناهکاری زندگی می کرد که فکر و ذهن او حمله به کشورهای جهان و فتح و تسخیر آنها و به وحشت انداختن مردم بود. او کشورها را با آتش و شمشیر ویران می کرد و سربازانش محصولات را در مزارع لگدمال می کردند و لانه ی کبوتران را آتش می زدند طوری که شعله های آتش به سوی برگ های سبز درختان زبانه می کشید و میوه های خشکیده روی درختان سیاه سوخته آویزان می شد.

بسیاری از مادران بیچاره در حالیکه کودک برهنه شان را در آغوش داشتند در پشت دیوارهای کلبه هایشان که هنوز دود از آن برمی خاست فرار می کردند ولی باز هم سربازان آنها را تعقیب می کردند و وقتی آنها را پیدا می کردند در خدمت هوس های اهریمنی خود قرار می دادند. شیطان هم کاری به پلیدی این سربازان انجام نداده است.

شاهزاده بر این باور بود که همه ی اینها درست است و همه ی اینها جریانی طبیعی است که باید اتفاق بیفتد. قدرت او روز به روز افزایش می یافت. نام او ترس و وحشت بر جان همگان می انداخت و بخت با کار او یار بود ....


رویکرد مونته سوری در آموزش کودکان اوتیسم
نفیسه خدادادی
بیوشیمی فیزیک (جلد اول)
بهرام گلیایی
دانشگاه آینده به مثابه سامانه علمی، اجتماعی و فنی
حسین ابراهیم آبادی
ارجنامه علی اشرف مجتهد شبستری (جلد نخست، سفیر کبیر)
فاتح عبدالله
حماسه های دلنشین
علیرضا هاشمی‌نیا (دلنشین شالی)
کارونا عشق هستی
الهام خورشیدطلب
قدرت بیش تر شنای سریع تر
سیدمحمدرضا نجفی
خانم مینگو و دردسرهای هوای بد
جمی هارپر
قسمتی از تاریخ فوتبال خوزستان
صفر راکی
روباه و کمک به دوستانش
یگانه یعقوب نژاد
نیازسنجی آموزشی در مراکز بهداشتی و درمانی
بهزاد شوقی
نقد قوه شناخت (جلد اول)
علی عابدی شاهرودی
حرفه ای گرائی در عمل
کای سامبل
یک فیلم، یک جهان؛ حالا نگاه نکن
مارک سندرسن
وبلاگ نویسی و تولید محتوی با هدف بازاریابی
یگانه مصححی
جستاری تاریخی در شگفتی های غیبی نهج البلاغه
غزوان عبدالکاظم المرزوک
زندگینامه مشهورترین نویسندگان روسیه
سارینا گرجی نژاد
ارتعاشات غیرخطی ساختارهای پیوسته
مجید قدیری
کودک سالم، خودآموز مراقبت از نوزاد
محسن کلانتری
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۱۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۱۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان