دانلود کتاب صوتی شفای قلب‌های شکسته با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شفای قلب‌های شکسته اثر لوئیز ال. هی

دانلود و خرید کتاب صوتی شفای قلب‌های شکسته

معرفی کتاب صوتی شفای قلب‌های شکسته

 کتاب صوتی شفای قلب‌های شکسته نوشته لوئیز ال. هی، نویسنده انگیزشی آمریکایی است. نویسنده در این کتاب کوشیده است روش‌های بیرون‌رفتن از حالت سرخوردگی و افسردگی پس از آسیب‌های روحی و شکست‌های احساسی را آموزش دهد.

درباره کتاب شفای قلب‌های شکسته

این کتاب به توضیح انواع شکست‌ها و ضربه‌های روحی می‌پردازد و استفاده از روش‌های روانی و درمانی را برای گذار از آنها پیشنهاد می‌کند. 

هدف اصلی از نگارش این کتاب جستجوی راهی برای تسکین دردها و التیام زخم‌ها پس از شکست‌های بزرگ در زندگی بوده است. شکست‌هایی نظیر طلاق و جدایی از شریکی که سال‌ها با عشق و علاقه کنار او زندگی کرده‌ایم، از دست دادن عزیزانی که تمام امید زندگی‌مان بودند و رها کردن وابستگی‌ها و دلبستگی‌هایمان. ما می‌خواهیم اندوهی که هرلحظه تمام بدن‌مان را پر از درد می‌کند، آرام کنیم و تسکین دهیم. ما باید کاری کنیم که غم و اندوه درونی خود را بشناسیم و راه آرام کردن آنها را پیدا کنیم. ما باید دوباره از نو شروع کنیم و به زندگی عادی و همیشگی خود برگردیم.

همانطور که می‌دانیم هرچیزی روزی شروع می‌شود و روز دیگر به پایان می‌رسد، اما عشق همیشه جاودان است. هی امیدوار است با تک‌تک لغات این کتاب احساسات درونی خود را به شما نشان دهد و آرامش دوباره را به زندگی شما هدیه کند. 

شنیدن کتاب صوتی شفای قلب‌های شکسته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و خودیاری

نظرات کاربران

ali0945
۱۴۰۱/۰۷/۰۱

من به شخصه خانم لوهیز هی رو خیلی قبول دارم .و کتاب شفای زندگی خیلی بی نظیره و کمی مطالبش شبیه این کتابه.در کل خانم هی بهترینه در امریکا

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۲۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۲۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان