دانلود کتاب صوتی کتابچه پروژه شادی با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی کتابچه پروژه شادی

کتابچه صوتی پروژه‌ شادی نوشته‌ی گِرِچِن رابین ترجمه معصومه ولی‌پور با صدای فرزانه فائزی منتشر شده است ماجرای تلاش یک‌ساله‌ی این نویسنده برای به حداکثر رساندن شادی در زندگی خود است.

درباره کتابچه صوتی پروژه‌ی شادی

علایق، بیزاری‌ها، تمایل‌ها و ویژگی‌های شخصیتی هر کس به نحوی منحصر به فرد است. بنابراین، آن‌چه افراد را خوشحال می‌کند از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در جستجوی شادی، لازم است بدانیم نباید شادی خود را با چیزی که دیگران را شاد می‌کند مقایسه کنیم. امروزه افراد مشکلات نگران‌کننده‌ی زیادی دارند، از جمله ناآرامی اجتماعی، اقتصاد ناپایدار و آلودگی گسترده‌ی محیط‌زیست. شاید جستجوی شادی در این شرایط زیاده‌روی به‌نظر بیاید، اما اصلا اینطور نیست. شاد بودن، دیگران را نیز شاد می‌کند. افراد شادتر جامعه‌ای انعطاف‌پذیر به‌وجود می‌آورند که در آن خلاق‌تر هستند و سلامت جسمی و ذهنی بهتر به علاوه‌ی روابط پایدارتری دارند. کتاب «پروژه‌ی شادی» در ماه دسامبر سال 2009 منتشر شد و با فروش بیش از یک و نیم میلیون جلد تا دو سال در فهرست کتاب‌های پرفروش روزنامه‌ی «نیویورک تایمز» قرار گرفت. این کتاب به بیش از 30 زبان مختلف ترجمه شده است.

شنیدن کتابچه پروژه شادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل برتری خفیف را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

بخش‌هایی از کتابچه صوتی پروژه شادی

«سعادت شخصی» زمانی ایجاد می‌شود که افراد به دنبال هدف‌هایشان می‌روند. این سعادتِ شخصی، جهانی بوده و فراتر از تنها بُعد زندگی است. دنبال کردن جدی هدف‌ها به جای به تعویق انداختن آن‌ها، به فرد قدرت پیشروی می‌دهد، هرچه فرد احساس بهتری داشته باشد، دستاورهای بیشتری خواهد داشت.

حتی یک لبخند ساده می‌تواند فعالیت مغز را با آزاد کردن پیام‌رسان‌های عصبی، مانند دُوپامین و سِرُوتُونین، به نحوی بهتر تغییر دهد که باعث می‌شود فرد سرخوش‌تر و شادتر و سیستم عصبی او آرام شود. تغییر زبان بدن می‌تواند فعالیت مغز را تغییر دهد و به فرد کمک کند تا اعتماد به‌نفس، موفقیت بیشتر و شخصیت برجسته‌تری داشته باشد. خوش گذراندن، اهمیت دادن به یکدیگر، و حمایت کردن از عزیزان، بر سلامت کلی یک رابطه و همچنین شادی شخصیِ هر فرد تاثیر پایدار و مثبتی می‌گذارد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد