دانلود کتاب صوتی ذهن آگاهی با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ذهن آگاهی اثر جان اولمن

دانلود و خرید کتاب صوتی ذهن آگاهی

معرفی کتاب صوتی ذهن آگاهی

ذهن‌آگاهی که جان اولمن در کتاب صوتی خود از آن حرف می‌زند یک روش مدرن برای فرار از خیالات، استرس‌ها و بودن در زمان اکنون است. شکلی متفاوت از نگاه به زمان حال و حضور دائم در آن که به بهبود ذهنی و روانی ما در شرایط بحرانی کمک شایانی می‌کند. 

درباره کتاب صوتی ذهن‌آگاهی

تحقیقات علمی نشان داده، آگاهی منجر به کارایی، سلامتی و تندرستی می‌شود. به همین دلیل است که شرکت‌های پیشرویی همچون گوگل و دویچه بانک (Deutsche Bank) در محیط کاری خود دوره‌های آموزشی با موضوع آگاهی برگزار می‌کنند.

جان اولمن، استاد دانشگاه یو سی ال ای و مربی اجرایی در این کتاب صوتی اصول آگاهی را توضیح داده و مرحله به مرحله روش‌هایی را تشریح می‌کند که برای همه قابل استفاده است. همه این روش‌ها از طریق تحقیقات ثابت شده و در عمل نشان داده‌اند که می‌توانند در برخورد با استرس، تشویش، ترس، نگرانی و خودتردیدی و همچنین افزایش اعتماد به نفس، حداکثر کارایی و ارتباط با دیگران مفید باشند.

موضوعات این دوره عبارتند از

اصول آگاهی و تمرین مدیتیشن (مراقبه) آگاهی

برخورد با تجارب ناخوشایندی همچون استرس، ترس، خودتردیدی

تقویت ارتباط با دیگران

آگاهی برای حداکثر کارایی

 تمرین رهبری در آگاهی

 شنیدن کتاب ذهن‌آگاهی را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

این اثر درباره آگاهی و آمادگی ذهن برای داشتن حداکثر کارایی در برخورد با تجارب ناخوشایند و استرس‌زا  و موقعیت‌هایی نظیر این‌ها است. رسیدن به ذهن‌آگاهی برای همه انسان‌ها نوعی موفقیت است پس گوش کردن به این کتاب صوتی را به همه کتاب‌خوانان به ویژه علاقه‌مندان به حوزه موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Dexter
۱۳۹۸/۱۱/۰۵

کتاب صوتی خیلی خوب و مفیدی بود، صدا و خوانش گوینده هم عالی و تاثیرگذار بود. نکات خیلی خوبی در این کتاب صوتی مطرح شد که حین گوش دادن می تونید یادداشت کنید تا از دستورالعمل هاش در زندگی استفاده

- بیشتر
الهم عجل لولیک الفرج
۱۴۰۰/۰۴/۰۷

به شدت خوب و مورد استفاده

کاربر ۳۰۷۶۱۰۵
۱۴۰۰/۰۴/۰۹

علی رغم اینکه به این موضوع علاقه داشتم اما سرعت زیاد خواننده از گوش دادن منصرف شدم

کاربر ۱۰۷۴۶۴۹
۱۴۰۲/۰۶/۲۵

سلام.یه کتاب روان،بسیار کاربردی در عین حال با یه زبان ساده.لحظه های زیادی از کتاب کمکم کرد که به خودم نگاه کنم و ایده بگیرم برای کمک به خودم و اطرافیانم.و بهم شفقت و مهر عمیق به خودم رو یادآوری

- بیشتر
زهره
۱۴۰۲/۰۱/۱۷

مطالب کتاب مفید و کارآمده

زمان

۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۷۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۷۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان