دانلود کتاب صوتی مدیریت زمان کارآمد با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت زمان کارآمد اثر کریس کرافت

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت زمان کارآمد

معرفی کتاب صوتی مدیریت زمان کارآمد

کتاب صوتی مدیریت زمان کارآمد نوشته کریس کرافت که با ترجمه فریبا سبز چمنی و با صدای مهبد قناعت پیشه منتشر شده است راهنمایی دقیق است برای مدیریت موثرتر زمان و افزایش بهره‌وری شخصی و حرفه‌ای دوباره از زمان.

درباره کتاب صوتی مدیریت زمان کارآمد

کریس کرافت در این کتاب به خواننده یاد می‌دهد که چگونه با ایجاد رویکردهایی اصولی برای کارهای تکرارشونده باعث کاهش ناکارآمدی، نظم دادن به محیط کاری و استفاده از یک سازوکار موثر به منظور بایگانی کمتر شوید و محیطی پربار را فراهم آورید. او همچنین نحوه تهیه و مدیریت لیست‌های انجام کار، سازمان‌دهی اطلاعات حجیم روزمره، استفاده از نرم‌افزارها برای افزایش بهره‌وری و مدیریت ایمیل‌ها را به شما خواهد آموخت. کارآمدترین افراد از تکنولوژی و سازوکارهای تثبیت‌شده در سامان‌دهی برای مدیریت امور بهره می برند و از زمان خود حداکثر استفاده را می‌کنند. در این کتاب خواهید دید که چطور باید از این ترفندهای مدیریتی استفاده کنید تا برای شما نیز تاثیرگذار باشند.

شنیدن کتاب مدیریت زمان کارآمد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در مدیریت زمان مشکل دارند و به دنبال راهی هستند تا استفاده مفیدتری از زمانشان کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب مدیریت زمان کارآمد

اگر می‌خواهید کارآمد باشید، پس ارزشش را دارد که درباره تایپ کردن فکر کنید. تایپ احتمالا حالا حالاها کاربرد دارد. هرچند قابلیت دیکته گوشی آیفون من عالی است و من همیشه این قابلیت را به تایپ کردن ترجیح می‌دهم. شما حتی می‌توانید از گزینه سیری (Siri) استفاده کنید. منظورم ان دکمه میکروفون کوچکی است که در بیشتر تلفن‌ها کنار دکمه فاصله قرار دارد. وقتی در حال نوشتن چیزی یا ایمیل هستید می‌توانید از قابلیت دیکته استفاده کنید و با تلفن حرف بزنید. اگر واضح حرف بزنید و محیط ساکت باشد، خیلی دقیق عمل می‌کند. من همیشه از این امکان برای ایمیل‌ها و متن‌هایم استفاده می‌کنم، ولی گاهی تو جلسات یا جاهای ساکت مثل کتابخانه‌ها یا جاهای خیلی شلوغ نمی‌شود از آن استفاده کرد. و البته برای مطالبی هم که نیاز به صفحه‌آرایی دارند، تنها چارهٔ کار مراجعه به لپ‌تاپ یا کامپیوتر و تایپ کردن است. من وقتی تو مسافرت هستم، یک کیبورد بلوتوس‌دار همراهم می‌باشد که به گوشی یا تبلت متصل می‌شود. با این که تبلت خیلی خوب است، اما هنوز هم خیلی بهتر است که تایپ با کیبوردی با اندازه مناسب انجام شود.

غیر از قابلیت دیکته راه دیگری هم برای صرفه‌جویی زمان در حین تایپ وجود دارد؟ باید بگویم، بله. اول باید ایمیل‌ها و گزارش‌هایتان تا انجا که امکان دارد؛ کوتاه باشند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱۱۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱۱۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان