دانلود کتاب صوتی دختر، صورتت را بشور با صدای معصومه عزیزمحمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دختر، صورتت را بشور اثر ریچل هالیس

دانلود و خرید کتاب صوتی دختر، صورتت را بشور

معرفی کتاب صوتی دختر، صورتت را بشور

در کتابچه صوتی دختر، صورتت را بشور گزیده‌ای از مهم‌ترین نکات کتاب ریچل هالیس را می‌شنوید.

خیلی وقت‌ها فکر می‌کنیم هیچ‌وقت حتی به کوچکترین هدف‌هایمان هم نمی‌رسیم. هیچ‌وقت کار ایده‌آل‌مان را پیدا نمی‌کنیم. هیچوقت نمی‌توانیم رابطه خوبی داشته باشیم، هیچوقت نمی‌توانیم به وزن ایده‌آل‌مان برسیم و خیلی هیچ‌وقت‌های دیگر که در ذهن ما هر روز و هر روز چرخ می‌زنند. مشکل این‌جا است که خیلی از این باورها خودبه‌خود در ما ایجاد نشده‌اند و جامعه نقش مهم و عمده‌ای در ایجادشان داشته اما قدرت زیادی دارند.

درباره کتابچه صوتی دختر، صورتت را بشور

ریچل هالیس در این کتاب قصد دارد بگوید خیلی از زنان و دختران تنها به یک دلیل ساده دست از آرزوهای خود کشیده‌اند و در زندگی احساس خوشایندی ندارند و آن دروغ‌گفتن به خود است.

 هالیس در این کتاب درباره بیست نوع دروغی که همه ما هر روز به خودمان می‌گوییم صحبت می‌کند. دروغ «از فردا شروع می‌کنم»، دروغ «من مادر خوبی نیستم» دروغ «نمی‌توانم حقیقت را بگویم» و دروغ‌های بسیاری که باید یادبگیریم که دیگر به خودمان نگوییم.

در کتاب دختر، صورتت را بشور، رِیچِل هالیس از ما می‌خواهد تا از دروغ گفتن به خودمان دربارهٔ رویاهای بزرگمان، فردی که می‌خواهیم به آن تبدیل شویم، شغلی که می‌خواهیم و نوع رابطه‌ای که به دنبال آن هستیم، دست برداریم.

اکنون رِیچِل هالیس، مدیر عامل و موسس یک شرکت موفقِ برنامه‌ریزی رویدادها و یک شرکت رسانه‌ای با نام چیک مدِیا (Chik Media) و همچنین یک بلاگ سبک زندگی با نام چیک سایت (The Chic Site)، سهم خود از این دروغ‌ها را بیان می‌کند. برای بدست آوردن بزرگترین آرزویش، باید به روش منحصر به فرد خود برای جنگیدن با این دروغ‌ها می‌رسید، دروغ‌هایی که در مسیرش به آن‌ها برخورد کرده بود و آن‌ها را در این کتاب خودیاری که بخشی خاطرات و بخشی سفرنامه‌ای طنزآلود به بعضی از انتخاب‌های زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش است، به اشتراک می‌گذارد.

هر فصل از دختر، صورتت را بشور در حیطهٔ یکی از دروغ‌های بزرگی است که رِیچِل به خود طی این سال‌ها گفته است و وقتی حقیقت چیزهایی که بر سر راهش هستند را فاش می‌کند، فضایی به خواننده می‌دهد تا به مجموعه‌ای از دروغ‌های خود فکر کند و آن‌ها را برملا سازد.

شنیدن کتابچه دختر، صورتت را بشور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن این اثر را به همه زنان و دخترانی که طالب رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهای بزرگشان هستند، پیشنهاد می‌کنیم. البته شنیدن این کتاب تنها برای دخترها مفید نیست بلکه اثر هالیس یک کتاب مفید در زمینه خودسازی برای همه است.

جملاتی از کتابچه دختر، صورتت را بشور

وقتی که آسیب دیده‌ایم، خود را به حداقل‌ها راضی می‌کنیم.

- معمولا همان چیزی که به شما آسیب وارد کرده است، می‌تواند بالاترین سطح آموزش و آگاهی را برای شما به ارمغان بیاورد.

تنها مانع بین شما و رسیدن به اهدافتان، بدست آوردن ِتوانایی اتکا به موفقیت‌های گذشته است.

موارد کمک‌کننده:

۱. با یک هدف کوچک شروع کنید.

- اضافه کردن یک عادت به عادت‌های روزمره، به مراتب از انتخاب کردن یک مسیر جدید آسان‌تر است.

۲. مراقب تعهداتتان باشید.

- «چشم گفتن» را کم کنید.

- تنها به چیزی تعهد داشته باشید که می‌دانید توانایی انجام آن را دارید، فقط به این دلیل که برای شما بسیار مهم و با اهمیت است (در غیر این صورت، خودتان را آمادهٔ استمرار در شکست خوردن می‌کنید).

۳. با خود صادق باشید.

- ببینید چه کارهایی را لغو کردید و توجه کنید که رفتار خودتان را چگونه پرورش دادید.

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد