دانلود کتاب صوتی نرگس‌ها با صدای افسانه محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نرگس‌ها اثر راضیه تجار

دانلود و خرید کتاب صوتی نرگس‌ها

معرفی کتاب صوتی نرگس‌ها

کتاب صوتی نرگس‌ها، مجموعه داستان‌های کوتاه و دلنشین راضیه تجار است که با صدای زیبای افسانه محمدی و نورالدین جوادیان در اختیار دارید. 

درباره‌ی کتاب صوتی نرگس‌ها

نرگس‌ها نام یکی از داستان‌های کتاب است. داستان‌های لطیف و زیبایی که راضیه تجار در کتاب نرگس‌ها نوشته و جمع‌آوری کرده است، داستان‌های خواندنی هستند. راضیه تجار با دقتی مثال زدنی، به توصیف وقایع و اتفاقات می‌پردازد و با توصیف‌های شنیدنی و بی‌نظیر، شنونده‌ی داستانش را به مرکز رخدادها می‌برد. طوری که هر مخاطبی خودش را در داستان می‌بیند و قدم به قدم تا انتها همراه راوی می‌شود. داستان‌های کتاب نرگس‌ها داستان‌هایی شنیدنی هستند که حس و حالی عالی و بی‌نظیر به شما منتقل می‌کنند.

کتاب صوتی نرگس‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

برای اینکه از یک بعد از ظهر بارانی با صدای  کتاب لذت ببرید، کتاب صوتی نرگس‌ها را انتخاب کنید. 

درباره‌ی راضیه تجار

راضیه تجار در سال ۱۳۴۳ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل در رشته روانشناسی، محقق، نویسنده و از اعضای هیئت مؤسس انجمن قلم ایران است. راضیه تجار فعالیت‌های ادبی بسیاری مانند تدریس داستان‌نویسی (دانشگاه صدا و سیما)، مسئولیت جلسات نقد و بررسی داستان حوزه هنری، همکاری با روزنامه جام‌جم، مجله زن روز، مجله سروش، عضویت در شورای هنر، تدریس در خانه داستان فرهنگسرای انقلاب و هلال احمر، سردبیری ادبیات داستانی و دبیری انجمن قلم ایران از بدو تأسیس را در کارنامه خود دارد. رمان‌های کوچه اقاقیا، نرگس‌ها و هفت‌بند که به عنوان رمان برتر یک دهه در آموزش و پرورش انتخاب شدند نیز از او هستند. 

بخشی از کتاب صوتی نرگس‌ها

یک رشته باریک جوی است و یک ردیف گل بنفشه. بنفشه‌هایی که با چهره‌های مخملین و نگاهی خمار به حباب‌هایی که تیله‌وار می‌غلتند، خیره‌اند. کنار آب نشسته‌ام و خنکایش را با نوک انگشتانم باور می‌کنم. از پشت شمشادها آن‌ها را می‌بینم. آدم‌هایی که آن سوی مرز زعفرانی احساس و ادراک ایستاده‌اند. و پیش از آنکه به بیرون نگاه کنند، به داخل خیره‌اند. آیا من هم مثل آن‌هایم؟ از آن‌ها می‌ترسم. هم می‌ترسم و هم دوستشان دارم. روزهای اول بیشتر می‌ترسیدم. اما حالا بیشتر دوستشان دارم. با اینهمه میل به گریز قوی‌تر است. اما هنوز اینجا نشسته‌ام و به چشم‌های خمار بنفشه‌ها خیره‌ام...

فهرست 

  • تصویرهای شکسته
  • نرگس‌ها
  • هفت بند
  • بیست و چهار ساعت
  • از ستاره تا ستارگان
  • نگهداری لاله در باد سخت است 
  • طلوع
  • باغ اما ویران
  • مرغ دریایی
  • ماه

نظرات کاربران

^-*شادی مرتضوی*-^
۱۴۰۱/۰۲/۱۵

من نسخه چاپی رو خوندم. داستان‌های بی سر و ته و بی‌محتوا. بجز یکی از داستان‌ها که اسمش نرگس‌ها بود و اون یکم بهتر بود. ولی در کل وقت تلفیه و توصیه نمیشه.

زمان

۳ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱۹۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱۹۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۳۰%
تومان