دانلود کتاب صوتی شدن با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شدن اثر میشل اوباما

دانلود و خرید کتاب صوتی شدن

معرفی کتاب صوتی شدن

در کتابچه شدن، چکیده‌ای از کلیدی‌ترین مطالب کتاب شدن، اثر میشل اوباما، همسر رئیس‌‌جمهور سابق ایالات متحده است. کتاب شدن در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. کتابی که مسیر زندگی او از کودکی را تا روزی که خانواده اوباما کاخ سفید را ترک می‌کنند، روایت می‌کند.

درباره کتاب شدن

این کتاب به سه بخش تقسیم می‌شود: «من شدن»، «ما شدن» و «بیشتر شدن». «شدن» روایتی از کودکی میشل اوباما، جوانی، بزرگسالی و تجربیات او به عنوان بانوی اول ایالات متحده است.

ما با خانواده و دوستان میشل و تمام کسانی که روی شکل‌گیری شخصیت او نقش داشتند آشنا می‌شویم. بخش دوم، یعنی «ما شدن»، در مورد زندگی میشل و باراک، به عنوان یک زوج، سفر زندگی‌شان تا پدرومادر شدن، خروج میشل از کار حقوق و ورود باراک به کار سیاست است. بخش سوم، یعنی «بیشتر شدن»، به ما یک نمای کلی از زندگی میشل و باراک در کاخ سفید ارائه می‌کند.

این کتاب به خواننده نشان می‌دهد میشل اوباما قبلاً چه کسی بوده و چه دیدگاهی نسبت به انواع موضوعات همچون طبقه اجتماعی، نژاد و جنسیت دارد. ما با احساس او در مورد زندگی خانوادگی، ویژگی‌های اصلی شخصیتی، و همه اتفاقات و افرادی آشنا می‌شویم که به او کمک کرده‌اند به کسی که الان هست، تبدیل شود.

این کتاب فرصتی‌ است برای آشنایی با زنی که در جایگاه خود فوق‌العاده است. او در مسیر زندگی‌اش، از نژاد، جنسیت، امتیازات، و تلاش‌ها و مشکلاتی می‌گوید که زنان را در همه‌جای جهان به هم پیوند می‌دهند.

شنیدن کتابچه شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب میشل اوباما نه‌تنها یک سرگذشت سیاسی بلکه کتابی در حوزه موفقیت بانوان است. اگر به سرگذشت اشخاص تاثیرگذار و مشهور و سبک زندگی آنها به ویژه زنان اثرگذار علاقه دارید شنیدن کتابچه شدن برایتان جذاب خواهد بود.

درباره میشل اوباما

میشل اوباما، نخستین بانوی اولِ آمریکایی–آفریقایی در تاریخ ایالات متحده‌ آمریکا است. او دانش‌آموخته هاروارد و پرینستون است و مدرک حقوق دارد. تا پیش از بانوی اول شدن، فعالیت‌های کاری و اجتماعی زیادی در شیکاگو انجام داده بود. او اهمیت زیادی برای محیط زیست و زنان قائل است و در دورانی که بانوی اول بود، سعی می‌کرد در این دو حوزه فعالیت‌های زیادی انجام دهد. میشل در حالی در سال ۲۰۱۸ به عنوان زن تحسین شده امریکا انتخاب شد که ۱۶ سال متوالی این لقب در دست هیلاری کلینتون بود.

بخشی از کتابچه شدن

میشل تصویری از محل زندگی‌شان ارائه می‌کند، محله‌ای با طبقه متوسط و از نژادهای مختلف، و اصطلاحا «کوچ ِ سفیدها» را از محل‌شان و تبدیل شدنش را به محله‌ای فقیرنشین و سیاهپوست‌نشین پیش‌بینی می‌کند. میشل در کلاس دوم ابتدایی متوجه تاثیر این تغییرات می‌شود، جایی که همشاگردی‌هایی غیرقابل کنترل دارد و معلمی که به نظر کاملاً بی‌خیال است. او اوضاع بد کلاس را برای مادرش تعریف می‌کند، و مادرش به سختی می‌تواند مدرسه را متقاعد کند تا میشل و چند دانش آموز که درس‌شان خوب است را به کلاس بهتری منتقل کنند.

میشل متوجه ارزش حمایت و تشویقی می‌شود که بچه‌ها دریافت می‌کنند، بخصوص در مورد بچه‌های فقیر و محروم. مادر میشل او را تشویق می‌کند از خانه بیرون برود و دوست پیدا کند. میشل متوجه تفاوتهای خودش و برادر بزرگش کِریگ می‌شود، کسی که به راحتی دوست پیدا می‌کند، بخصوص در زمین بسکتبال. میشل از طریق کِریگ با بچه‌های جدیدی در محله‌شان آشنا می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد