دانلود کتاب صوتی من عاشق افسانه نیستم با صدای مهدی نمینی مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی من عاشق افسانه نیستم اثر مریم معینی

دانلود و خرید کتاب صوتی من عاشق افسانه نیستم

نویسنده:مریم معینی
انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی من عاشق افسانه نیستم

کتاب صوتی من عاشق افسانه نیستم، اثری از مریم معینی، داستان محمد است که به عشق افسانه و در آروزی وصال او در روزهای جنگ چهل و پنج روز در عراق با سختی خود را زنده نگه داشته است و حالا که به ایران می‌رسد، با ماجراها و مسائل جدیدی روبه رو می‌شود. انتشارات سوره مهر نسخه صوتی این اثر را در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی من عاشق افسانه نیستم 

کتاب صوتی من عاشق افسانه نیستم، داستان عشق و خاطرات محمد است. محمد می‌خواهد به خواستگاری دخترخاله‌اش افسانه برود. جواب افسانه منفی است و محمد که انتظار چنین چیزی را ندارد، ویران می‌شود. بی هدف و بی مقصد بیرون می‌زند و مانند آتشفشانی خاطراتش را بیرون می‌ریزد. او گذشته‌ای سخت و پر ماجرا داشته است. زمانی در یک گردان در خاک عراق، تنها او بوده که زنده مانده بوده و روزها را به سختی، میان پیکرهای بیجان همرزمانش، با خوردن شکوفه‌ی نخل می‌گذرانده تا زنده بماند...

داستان من عاشق افسانه نیستم سه روایت را همزمان جلو می‌برد. روزهایی که او در تردید میان انتخاب‌هایش سرگردان است. روزهایی که در خاک عراق با ترس و دلهره طی کرده و زمان برگشتنش به وطن. استقبال مردم و واکنش خانواده و اطرافیانش... در این سه روایت ما داستان را از زاوایه دید جدیدی می‌بینیم و به روابط علت و معلولی که باعث رخ دادن اتفاقات می‌شود، پی می‌بریم.

کتاب صوتی من عاشق افسانه نیستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی من عاشق افسانه نیستم برای دوست‌داران داستان‌ها و رمان‌هایی از نویسندگان ایرانی، جذاب و شنیدنی است.

جملاتی از کتاب صوتی من عاشق افسانه نیستم

گم شده‌ای. جریان سریع آب تو را آورده به نیزارهای بی‌پایان اروند. همه جا بوی غربت می‌دهد. دامن نی‌ها را می‌گیری و رطوبت لا به‌ لای نی‌ها را فرو می‌دهی. بوی تن مادرت را می‌دهند. ریه‌هایت را از بو پر می‌کنی تا درد را تحمل کنی. مادر حتی اگر نباشد، باز هم بویش مرهمی است برای هر دردی و آرامشی است برای هر شیونی. نی‌ها را می‌گیری و تقلا می‌کنی بلند شوی. نی‌ها به قامت افسانه‌اند. ساق‌های باریک و کشیده‌اش را رها می‌کنی و نهیب می‌زنی از آن جا برود. می‌خواهد پیش تو بماند. آمده تا شال سفید را نشانت بدهد. خود را طرف باتلاق می‌کشی و به او می‌گویی برگرد. برگرد... فریاد می‌زنی و به صراحت می‌گویی که هیچ‌ وقت خیال او را توی سر نداشتی و عزیز عشق او را توی دلت کاشته.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۲۴۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۲۴۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان