دانلود کتاب صوتی هنر گفت‌وگو با صدای مهشید اژده‌فر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر گفت‌وگو اثر دبرا فاین

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر گفت‌وگو

نویسنده:دبرا فاین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هنر گفت‌وگو

دبرا فاین در کتاب هنر گفت‌وگو به ما می‌آموزد چگونه در هر موقعیتی سر صحبت را با دیگران باز کنیم. فایل صوتی این کتاب با صدای مهشید اژده‌فر، در دسترس شما قرار دارد.


درباره کتاب صوتی هنر گفت‌وگو

دبرا فاین در کتاب هنر گفت‌وگو مهارت‌های متعددی را برای شروع یک گفت‌وگو عالی و ادامه آن در اختیارتان قرار می‌دهد. این کتاب با شرح مختصری از زندگی دبرا فاین آغاز می‌شود. نگاهی کوتاه به زندگی دبرا، دختری خجالتی و درونگرا که اکنون به‌عنوان یک سخنران برجسته بین‌المللی مطرح است، مقدمه خوبی برای کتاب هنر گفت‌وگو به‌نظر می‌رسد و مخاطب را با خود همراه می‌کند. با مطالعه این کتاب می‌توانید بر کمرویی خود غلبه کنید، سکوت‌های طولانی را بشکنید و با هر فردی گفت‌وگوی معناداری را آغاز کنید. این کتاب شامل ۱۵ فصل است و در هر بخش آن به یک نکته با اهمیت در برقراری ارتباط اشاره شده است.

شنیدن کتاب صوتی هنر گفت‌وگو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر شما فردی خجالتی هستید یا در مجامع عمومی دستپاچه می‌شوید؛ حتما در اولین فرصت کتاب صوتی هنر گفت‌وگو را گوش کنید.‌ این کتاب به شما کمک می‌کند تا در هر موقعیتی سر صحبت را با دیگران باز کنید.

درباره دبرا فاین

دبرا فاین در سال ۱۹۵۰ و در ایالات متحده به دنیا آمد. دبرا در دوران نوجوانی و جوانی به‌عنوان فردی خجالتی و با اعتماد به‌نفس پایین شناخته می‌شد. همین حس انزوا طلبی موجب شد دبر فاین در رشته مهندسی تحصیلات خود را ادامه دهد تا از گفت‌وگو و ارتباط برقرار کردن با دیگران حدالامکان در امان باشد. او مدتی از کار کناره گرفت و سپس از همسرش جدا شد. اما درست زمانی که در سخت‌ترن شرایط به سر می‌برد، توانست نخستین تغییرات را در خود ایجاد کند. دبرا در آستانه ۴۰ سالگی، ۲۳ کیلو اضافه وزن خود را کاهش داد و سپس به فکر گسترش روابط خود با دیگران افتاد. با اصرار یکی از دوستانش با یک غریبه در جمعی عمومی صحبت کرد و نتایج مثبتی همچون افزایش اعتماد به‌نفس را از این ارتباط دریافت کرد. دبرا فاین پس از یادگیری اصول برقراری ارتباط و بهبود مهارت‌های اجتماعی، تصمیم گرفت دانسته‌های و تجربیات خود را به دیگران بیاموزد. او فعالیت خود را با تاسیس شرکت تحت عنوان FINE Art of Small Talk در دنور آغاز کرد. او اکنون به‌عنوان یکی از شناخته شده ترین سخنرانان و مربیان خودپروری در سطح جامعه بین‌الملل، شناخته می‌شود.

جملاتی از کتاب صوتی هنر گفت‌وگو

ما نیمی از ضرورت‌های برقرار کردن مکالمه‌ای خوب را معرفی کردیم: چه طور سررشته‌ی کلام را به دست بگیریم. و بتوانیم به آن دوام ببخشیم. شما می‌دانید چه چیزهایی در پیشبرد این کار موثر است و کدام ها نیست. به هر حال هیچ کدام از این‌ها تضمینی برای موفقیت نیست. یک مکالمه‌ی خوب بر دو پایه استوار است: صحبت کردن و گوش دادن. پژوهش‌های علمی نشان داده است که یک فرد می‌تواند در هر دقیقه ۳۰۰ کلمه را بشنود. اما از سوی دیگر اغلب ما می‌توانیم فقط ۱۵۰ تا ۲۰۰کلمه در دقیقه تولید کنیم.

مشکل این است که ظرفیت پردازش اطلاعات فرد بیش از ظرفیت ابراز این مقدار اطلاعات در زمانی مشابه است. خوب پس با این ظرفیت اضافه چه باید کرد؟ باید از آن استفاده‌ای درخور کرد. ما با این اضافه‌ی توان ناخودآگاه به مکالمات دیگران گوش می‌دهیم. به فکر این می‌افتیم که برای شام شب چه درست کنیم. ذهنمان می‌رود سراغ موضوعات شخصی‌مان... و ناگهان می‌بینیم کلی از فضای مکالمه دور شده‌ایم و نکته‌ی مهمی از دستمان رفته است.

برای شنیدن جمله‌های بیشتری از کتاب صوتی هنر گفت‌وگو، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظرات کاربران

آرین برادران
۱۳۹۹/۰۳/۱۵

مچکرم بابت زحمات گرانقدر تون برای این کتاب

himen
۱۳۹۸/۰۸/۲۸

عالیه

زمان

۶ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۳۴۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۳۴۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان