دانلود کتاب صوتی طلای درون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی طلای درون اثر رابرت آ. جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی طلای درون

معرفی کتاب صوتی طلای درون

کتاب طلای درون : نقشه راه نجات از وابستگی به دیگران و رسیدن به استقلال فردی از روش گرفتن و استفاده از بهترین چیزهایی که هر فرد در وجود خودش دارد، مثل اعتماد به نفس، استقلال و... سخن می‌گوید. رابرت الکس جانسون نویسنده‌ی این کتاب و  سیمین موحد مترجم آن هستند. بنیاد فرهنگ زندگی کتاب طلای درون را منتشر کرده و در اختیار شنوندگان قرار داده است. 

درباره‌ی کتاب طلای درون

کتاب طلای درون از تبادل کیمیای درونی ما، یعنی طلای درون: روح ما، خویشتن ما و آن چیزی که هستیم می‌گوید. در اصل این طلا در وجود همه انسان‌ها موجود است و حال با تبادل آن می‌توانیم این بهترین هدیه را به دیگران نیز بدهیم. چرا که در نهایت این طلای درون ما است و به خودمان برمی‌گردد. اما شاید ما ندانیم که چطور و چگونه می‌توانیم این کار را به بهترین نحو انجام دهیم. اصلا در مرحله اول شاید آگاه نباشیم که کدام بخش‌ها از طلای ما، مثلا اعتماد به نفس و یا عشق در دست چه کسانی است؟ چطور باید برای بازپس گرفتن طلای درون اقدام کنیم تا به استقلال برسیم؟

کتاب طلای درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

طلای درون برای افرادی که دوست دارند راه و روش استقلال را بیاموزند و همینطور برای افرادی که اعتماد به نفس لازم برای به دست آوردن استقلال را در خود نمی‌بینند، مناسب و کاربردی است. 

جملاتی از کتاب طلای درون

اولین روانکاو من می‎گفت: سه راه برای یادگیری روانشناسی وجود دارد: خواندن افسانه‌های یونان، خواندن یونگ و مشاهده کردن. بهترین راه مشاهده کردن است.

من با مشاهده کردن خیلی چیزها میاموزم و یکی از چیزهایی که با دقت و بیش از هرچیز به مشاهده آن می‌پردازم تبادل طلای کیمیایی درونی است. طلای درونی از بیشترین ارزش در روان بشر برخوردار است. این طلا همان روح، خویشتن و درونی ترین بخش وجود هر یک از ما و به عنوان بهترین هدیه‌ی بیست و چهار عیار متعلق به ماست.

هر کس دارای طلای درونی است. این طلا خلق نمی‌شود بلکه در درون ما نهفته است تا کشف شود. هنگامی که از طلا به این صورت صحبت می‌کنم، بطن صحبت و کلام من درباره‌ی خدا نیز هست. هر دوی اینها راه‌های بیان اسرار هستند. هنگامی که در زندگی چشم ما به روی فرصتی جدید باز می‌شود، اغلب برای اولین بار آن را در اشخاص دیگر می‌بینیم. در این هنگام بخشی از وجود ما که تا کنون پنهان و مخفی بوده، در حال بروز و ظهور است...


نظرات کاربران

moona
۱۳۹۸/۰۸/۳۰

کتاب خوبیه ولی برای ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه فایل صوتی .قیمتش بالاست

کاربر ۲۴۳۷۶۰۵
۱۴۰۱/۰۲/۱۱

ترجمه خوبی ندارد

کاربر ۲۶۰۰۷۰۸
۱۴۰۰/۰۷/۰۶

در مقایسه با سایر کتابهایی که خوندم...جالب نبود ...

فرزانه ملکپور
۱۴۰۲/۱۰/۲۷

خداحفظتون کنه برای طراحی این اپ وکتابهای بینظیر انتخابیتون ،دوباره نسخه های چاپی رو برای فروش دوباره بزارین

زمان

۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱۰۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱۰۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان