دانلود کتاب صوتی خانه ای برای تعطیلات با صدای آیسا ماهوتچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خانه ای برای تعطیلات اثر ربکا فلیت

دانلود و خرید کتاب صوتی خانه ای برای تعطیلات

معرفی کتاب صوتی خانه ای برای تعطیلات

کتاب صوتی خانه‌ای برای تعطیلات، که در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های سال ۲۰۱۸ قرار دارد، اثر نویسنده‌ی انگلیسی، ربکا فلیت رمانی مرموز، جنایی و عاشقانه است. انتشارات ژرفا نسخه صوتی کتاب خانه‌ای برای تعطیلات را با ترجمه‌ی طاهره زمانی بهابادی و صدای آیسا ماهوتچی، روانه‌ی بازار کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی خانه‌ای برای تعطیلات

داستان کتاب صوتی خانه‌ای برای تعطیلات، داستان زندگی کارولین و فرانسیس است که در مرز بحران هستند. زندگی مشترکشان به مشکلاتی برخورده است و آن‌ها برای کم کردن بار فشار و مشکلاتی که تجربه می‌کنند و دور شدن از پسرشان پیشنهاد عجیبی را قبول می‌کنند. این پیشنهاد، تعویض خانه‌شان با یکی از خانه‌های مجلل و اعیانی یکی از محلات ثروتمند لندن است. کم کم با گذشت زمان کارولین متوجه می‌شود که در خانه‌ی جدید رازهایی وجود دارد. رازهایی که او را شوکه می‌کند چون برای فراموش کردنشان تلاش بسیاری کرده است و عجیب است که این صاحبخانه از این رازها خبر دارد...

کتاب صوتی خانه‌ای برای تعطیلات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر خواندن رمان‌های مرموز و جنایی و عاشقانه حالتان را خوب می‌کند،کتاب صوتی خانه‌ای برای تعطیلات کتاب مناسبی برای شما است.

جملاتی از کتاب صوتی خانه‌ای برای تعطیلات

تلفن چهاربار زنگ می‌خورد و صدای تقه‌ای میاید که نشان می‌دهد کسی گوشی را برداشته است. آن سوی خط هیچ صدای مشخصی نیست جز صدای نفس کشیدن کسی.

 نفسم را در سینه حبس می‌کنم. بر آن می‌شوم که سر حرف را باز کنم. در خیالاتم هم جرات چنین کاری را نداشتم. چه برسد به واقعیت. سکوت بیشتر می‌شود و فقط وز وز محو تلفن است که به گوش میاید. او نمی‌خواهد سکوت را بشکند اما گوش می‌کند. دست آخر می‌گویم: «کارولین هستم.» درنگی و بعد حرکتی صورت می‌گیرد. مثل دست کشیدن به لباس.

«می‌دانم.» 

لحن صدا آرام و نرم است. و چنان یکنواخت است که انگار از هر احساسی خالی است. همین که ساکت می‌شود لحن صدایش از یادم می‌رود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد